Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگران دو تیم پرسپولیس و سپاهان اتفاقات زننده‌ای را رقم زدند. آفتاب‌‌نیوز : تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۲۰:۱۵ امروز جمعه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند.
حاشیه‌های این مسابقه از ساعاتی پیش از شروع بازی و با درگیری هواداران دو تیم آغاز شد و با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه برای جای دادن هواداران پرسپولیس در قسمت فوقانی جایگاه تماشاگران سپاهان به اوج رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تماشاگران دو تیم با پرتاب سنگ و اشیای مختلف به سمت همدیگر، به صندلی‌های ورزشگاه آزادی هم رحم نکردند و تعداد زیادی از این صندلی‌ها را شکستند.
علاوه بر مصدومیت تعداد زیادی از تماشاگران، بعضی از نیروهای یگان ویژه هم در کنار زمین از پرتاب سنگ و اشیا در امان نماندند و دچار آسیب دیدگی شدند.





منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صندلی های شکسته پرسپولیس سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی دیدار حساس خود در هفته بیست و چهارم برابر صنعت نفت آبادان را با سه گل به سود خود به پایان برد که تماشاگران آبادانی اقدام جالبی در قبال مدافع این تیم داشتند.

محمد حسین کنعانی زدگان که در غم از دست دادن پدربزرگ خود عزادار است، هنگام گرم کردن پیش از شروع مسابقه از سوی تماشاگران آبادانی مورد تشویق و تفقد قرار گرفت.

کنعانی که دروازه تیم نفت را از روی نقطه پنالتی به عنوان سومین گل پرسپولیس باز کرد، در پایان مسابقه هم با روی خوش هواداران آبادانی مواجه شد.

تماشاگران صنعت با وجود ناراحتی از شکست تیم محبوبشان مدافع پرسپولیس را تشویق کرده و با شعار «کنعانی تسلیت، تسلیت» او را بدرقه کردند.

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!