Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش کار سختی را مقابل تراکتورسازی داشته و به سختی پیروز این میدان شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: تشکر می‌کنم از هوادارانی که به استادیوم آمدند و تیم ما را حمایت کردند چون می‌توانستند در خانه هم این بازی را ببینند و هم بازی سپاهان پرسپولیس را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان گفتم که دو رکعت نماز شکر به جا بیاورند. بازی بسیار خوبی بود و فکر نمی‌کردیم در اصفهان سوپرایز شویم چون در ۱۵ دقیقه اول فشار زیادی روی دروازه ما آمد. چند بازیکن بودند که کلاس کارشان در میدان بازی کاملاً مشخص بود که یکی از آن‌ها اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی بود و از تیم ما هم دانیال اسماعیلی فرد و مهدی پور بودند.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن عليرضا منصوريان ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس

مقصر شماره یک حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا از هواداران بلوگرانا عذرخواهی کرد.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا پس از فاجعه پاری سن ژرمن از هم تیمی‌ها و هواداران عذرخواهی کرد

رونالد آرائوخو که در پیروزی در بازی رفت بارسا در پاریس خوش درخشید، به یکباره به بزرگترین مقصر شکست 4-1 و حذف آبی‌اناری‌ها مقابل پاری سن ژرمن تبدیل شد. این نتیجه به پاریسی‌ها اجازه داد با پیروزی 6-4 در مجموع به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. برای بسیاری از هواداران بارسلونا و کارشناسان فوتبال، کارت قرمز آرائوخو نقطه عطفی در این بازی بود که تیم بارسلونا را 10 نفره کرد و به پی‌اس‌جی اجازه داد تا کاملا به بازی مسلط شود.

بیشتر بخوانید: شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس عذرخواهی رونالد آرائوخو

یک روز پس از بازی، رونالد آرائوخو سرانجام در مورد عملکرد خود مقابل پاری سن ژرمن صحبت کرد. او در اینستاگرام از هواداران و هم تیمی‌های خود عذرخواهی کرد و گفت که از این شکست بسیار ناراحت است. آرائوخو در اینستاگرام خود نوشت:

فوتبال به من شادی‌های زیادی ‏داده و حالا سیلی سختی به من زد. از همه کسانی که بدون قید و شرط در کنارم هستند، هم تیمی‌هایم که همه توان خودشان را در زمین گذاشتند و هوادارانی که تا پایان به این تیم باور داشتند تشکر می‌کنم. خیلی خیلی متاسفم که نتوانستم این شادی را به شما هدیه کنم. ما دوباره سعی خواهیم کرد. فورزا بارسا تا ابد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد