Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ رضا شاکری در حاشیه بازدید از نمایشگاه «قدمی برای ظهور» که در مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی(ره) برپا شده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌ها به عنوان امری پذیرفته‌شده و اقدامی مبارک، در عینی‌سازی اعتقادات و باورها مؤثر است و باید این جنس دستاورد نمایشگاه‌ها را در دیگر امور تسری دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت و جایگاه نمادسازی در رساندن پیام اشاره و خاطرنشان کرد: حقیقت و جوهره اصلی اسلام و باورهای دینی مسلمانان، در مقوله مهدویت به منصه ظهور می‌رسد و مهدویت تمام‌کننده رسالت‌ همه انبیا و اولیا و ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت(ع) است.

شاکری با بیان این که مهدویت را باید عجین با ولایت تعریف نمود، اظهار کرد: امام زمان(عج) بحث ولایت فقیه را شفاف، علنی و قطعی در جامعه اسلامی بیان کردند و ارتباط بحث ولایت فقیه و مهدویت از امور بسیار مهم است، زیرا زمینه‌سازی برای تحقق مهدویت با امر ولایت فقیه صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی، ضمن اشاره به برخی از اقدامات ارزشمند نمایشگاه «قدمی برای ظهور»، ابراز کرد: در این نمایشگاه، تببین سیره درخشان زندگی علما و فرزانگانی، که همواره در عمر مبارک خویش به دنبال عرضه بایسته و روشن فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی بودند، فاخر و درخور توجه است.

شاکری در پایان، با بیان اینکه بانوان در کنار مردان، در زمینه‌سازی ظهور بقیه‌الله‌الاعظم(عج) وظایفی را برعهده دارند، تصریح کرد: با توجه به نقش تربیتی بانوان، زنان از جایگاهی ویژه و نقش پررنگی در ارتقای فرهنگ مهدویت در جامعه برخوردار هستند.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن جامعه المصطفی العالمیه معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه نان، قوت اصلی بیشتر مردم جامعه است، سلامت آن را بسیار با اهمیت دانست و از عرضه نان کامل در ۲۵ نانوایی شهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عباس رضاییان‌زاده ضمن بیان تعریف نان کامل، اظهار داشت: نان کامل یا نان سبوس‌دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس‌گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان‌هایی که از آرد کامل تهیه می‌شود، از کامل‌ترین نان‌ها به شمار می‌رود.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، ادامه داد: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.

رضاییان‌زاده با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص، گفت: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.

وی عنوان کرد: 25 نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز