Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: صبح امروز جمعه ششم اردیبهشت ماه پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی از میدان معلم تا گلزار شهدای یافت‌آباد تشییع و خاکسپاری شد. بار دیگر مردم قدرشناس با حضور گسترده خود در مراسم تشییع این شهید نشان دادند جایگاه و ارزش شهدای مدافع حرم را به خوبی درک کرده و تا همیشه مدیون خون پاک این گلگون کفنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شهید مجید قربانخانی متولد مرداد ماه ۱۳۶۹ در محله یافت‌آباد تهران بود؛ تک‌پسر خانواده و لوتی‌مسلکی که برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه رفت و در ۲۱ دیماه سال ۹۴ به همراه همرزمانش همچون شهید مصطفی چگینی، شهید مرتضی کریمی و شهید محمد آژند در خان طومان سوریه به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید که سه سال مفقود بود، توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و توسط آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد و به وطن بازگشت.

در ادامه یکی از تصاویر بی‌نظیر از استقبال پرشور مردم تهران را از پیکر مطهر شهید مجید قربانخانی مشاهده می‌کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقبال مردم تهران پیکر شهید مجید قربانخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر مطهر شهید پاسبان ظهر پنجشنبه از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر (عج) تربت جام بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان و مسؤولان نظامی و اجرایی محلی تشییع شد.

پس از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) تربت جام به خاک سپرده شد.

شهید معظم محمدابراهیم پاسبان در سال ۱۳۴۶ در تربت جام دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی در قالب نیروی وظیفه سپاه پاسداران عازم جبهه و در پنجم دی ماه ۶۵ در منطقه آبادان بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به درجه جانبازی نائل شد.

سرانجام پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از جراحات و عوارض شیمیایی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت نوشید.

کد خبر 6088666

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس