Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالوروسی در بازی رفت از تیم 9 نفره کالیاری در آخرین ثانیه ها کامبک خورد و بازی 2-0 برده را با تساوی 2-2 عوض کرد؛ همین دو امتیاز فعلا رم را از منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور کرده است و شاید همین دو امتیاز در نهایت منجر به از دست رفتن سهمیه شود. در هر صورت جالوروسی با رانیری می خواهد انتقام بازی رفت را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری- در یکی از بازی های هفته سی و چهارم سری آ، آ اس رم میزبان کالیاری است:

مشخصات بازی شنبه؛ 7 اردیبهشت ماه 1398 - 27 آوریل 2019 ساعت 20:30 به وقت ایران هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا داور: جانلوکا مانیانلو ورزشگاه: المپیکوی رم

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبان رم: ده روسی، سانتون، کارسدورپ (مصدومیت)؛ زانیولو و کریستانته (محرومیت) غایبان کالیاری: کلاوان، کاسترو (مصدوم)؛ فاراگو (محروم) نکات آماری بازی آ اس رم در 9 بازی اخیر خود مقابل کالیاری نباخته است. (6 برد و 3 تساوی) آ اس رم و کالیاری تا کنون 77 بار در سری آ مقابل هم قرار گرفته اند. سهم رم 33 برد، 26 تساوی و 18 شکست بوده است. جالوروسی در 4 بازی اخیر خانگی اش مقابل کالیاری موفق به ثبت کلین شیت شده است. کالیاری در 13 مورد از 14 بازی اخیر خارج از خانه اش در این فصل سری آ موفق به کسب برد نشده است. جالوروسی در 10 مورد از 11 بازی اخیر خانگی خود در سری آ شکست ناپذیر بوده است. نتایج 10 تقابل اخیر دو تیم

پیش بینی از نگاه هواسکورد

آ اس رم 3-1 کالیاری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

مصاف دوستانه ماتادورها و سلسائو با وجود پرگل بودن، برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال، بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

برای اسپانیا در این بازی رودری در دقایق 12 و 87 (هر دو پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه 36 و برای برزیل رودریگو در دقیقه 40، اندریک در دقیقه 50 و لوکاس پاکتا در دقیقه 6+90 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

این دومین بازی بدون برد متوالی اسپانیایی‌ها در روزهای فیفای ماه مارس پس از شکست یک بر صفر مقابل کلمبیا بود. برزیلی‌ها اما بازی قبلی خود برابر انگلیس را با نتیجه یک بر صفر برده بودند.

پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی

 

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز