Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:29:30 GMT

فرماندار:ستاد بحران دلفان در سیل اخیر عملکرد موفقی داشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۶۰۲۹

فرماندار:ستاد بحران دلفان در سیل اخیر عملکرد موفقی داشت

حشمت بهمنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قبل از وقوع سیل با اقدامات پیشگیرانه 43 کیلومتر سیل بندهای خاکی و شنی در شهرستان ایجاد شد و راههای نفوذ آب در شهر نورآباد با ماسه ،نیوجرسی و گونی های شنی مسدود شد.
وی اظهار داشت: سیل اخیر چهار برابر طرفیت رودخانه شهر نورآباد بود و اگر این اقدامات انجام نمی شد شاهد حوادث ناگواری در این شهر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار دلفان اضافه کرد:مدیران و نیروهای عضو ستاد بحران این شهرستان از سه روز قبل از وقوع سیل برای مواجهه با آن آماده شده بودند.
وی بیان کرد :پس از وقوع سیل راه ارتباطی 440 روستای شهرستان قطع شدکه در مدت یک روز راه 220 روستا وصل شد و در روز سوم بعد از وقوع سیل تعداد روستاها که راه ارتباطی نداشتند به 80 روستا کاهش یافت.
بهمنی تاکید کرد: اولویت ستاد بحران دلفان جلوگیری از تلفات انسانی بود و در 2 روزی که مردم شهر گرفتار سیلاب شدند بنحوی شایسته جریان سیل هدایت شدتاخسارات حداقل باشد.
رئیس ستاد مدیریت بحران دلفان خاطر نشان کرد :امداد رسانی و کمک رسانی نیز مطلوب بود و بیش از 20 سوتی پرواز بالگرد توسط هلال احمر و هوانیروز به مناطق سخت گذر برای امدادرسانی در این شهرستان صورت گرفت.
وی بیان کرد: شهرستان دلفان اولین شهرستانی بود که کار برآورد خسارات و ارزیابی از واحدهای مسکونی و تجاری را پس از وقوع سیل انجام داد.
بهمنی یاد آورشد :سیل اخیر بیش از هشت هزار میلیارد ریال خسارت به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی واحدهای مسکونی و تجاری، راههای ارتباطی و ابنیه های فنی دلفان خسارت وارد کرده است.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قراردارد.
7270/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل شهری و روستایی مدیریت بحران هلال احمر دلفان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • بارش شدید باران در روستاهای انار