Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هافبک باتجربه تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل پرسپولیس به برد برسد و سهمیه آسیایی را کسب کند.
به گزارش صدای ایران از ورزش 3، اشکان دژاگه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدا به خاطر اینکه ضربه پنالتی را خراب کردم و نتوانستیم توپ را وارد دروازه ذوب کنم از همه معذرت می‌خواهم، هر کاری کردیم توپ و ضربه پنالتی به گل تبدیل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خوب بازی کرد و شانس گلزنی هم داشتیم و متأسفانه با یک ضربه پنالتی گل خوردیم.
وی ادامه داد: زمانی که از بازی عقب افتادیم شرایط سخت شد. سه بازی است که پشت‌سر هم شکست می‌خوریم. امیدوارم شرایطمان در ادامه بهتر شود. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و روزهای خوب و بد دارد.
ملی پوش باتجربه تراکتورسازی همچنین گفت: ذوب آهن تیم خوبی است؛ فکر می‌کنم ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا خسته بود. در هر جای دنیا سعی کردم تلاش کنم و به ایران هم آمده‌ام تا تلاش کنم. با تیمم تا پایان فصل قرارداد دارم و تلاش می‌کنم به تیم کمک کنم.
دژاگه درباره کم شدن شانس قهرمانی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: صد درصد شکست بدی بود، تمام تیم تلاششان را کردند. قبل از شروع بازی حس خوبی داشتیم و سر حال بودیم، سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی‌های بعدی را بگیریم البته با این شرایط کمی سخت‌تر شده است اما سعی‌مان را می‌کنیم که از بازی بعدی مقابل پرسپولیس سه امتیاز را از آن خود کنیم.
وی با تأکید بر اینکه صد درصد باید برای کسب سهمیه آسیایی بجنگیم، افزود: روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس بازی داریم که بسیار مهم است.
دژاگه درباره آینده اش در تراکتورسازی افزود: نمی‌خواهم برای سال دیگر حرف بزنم، من بازی به بازی برای آینده‌ام صحبت می‌کنم.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دژاگه پرسپولیس تراکتور سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟