Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهربازی‌های بدون مجوز استاندارد در شهر‌های مختلف استان پلمب و بهره بردار نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تبعات ناشی از بهره برداری بدون اخذ مجوز استاندارد با بهره‌برداران است، عنوان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره استاندارد و شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی افزود: این بازرسی‌ها از تجهیزات شهر بازی‌ها و زمین‌های بازی شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، چرام، لیکک، دنا، باشت و لنده انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد سازی وسایل و تجهیزات بازی و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی منجر به فوت و جرح که در نتیجه استفاده از تجهیزات غیر استاندارد در شهر بازی‌ها و زمین‌های بازی رخ می‌دهد، کارشناسان این اداره کل و شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده به‌صورت مداوم از تجهیزات شهربازی‌ها و زمین‌های بازی سر پوشیده و رو باز بازدید و بازرسی می‌کنند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد: تا زمان صدور مجوز استاندارد، اجازه فعالیت به بهره برداران شهربازی‌ها داده نمی‌شود.

انتهای پیام/غ

پلمپ شهر بازی های غیر استاندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز