Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@01:14:55 GMT

طرز تهیه سس کچاپ

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۷۲۰۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 سس کچاپ یا سس قرمز نوعی سس است که معمولاً از گوجه فرنگی رسیده تهیه می‌شود. مواد اصلی تشکیل دهنده سس کچاپ امروزی، رب گوجه فرنگی، سرکه، شکر، نمک، فلفل شیرین، میخک و دارچین است. البته گاهی از پیاز، کرفس و ادویه‌های دیگر هم در تهیه سس کچاپ استفاده می‌کنند. اما مشکل اکثر سس‌ها کچاپ خانگی این است که اکثرا مانند آب روان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و غلظت یا ساختار مناسبی که از سس کچاپ می‌خواهیم را به ما نمی‌دهند. در این ویدیو با حل این مشکل طرز تهیه سس کچاپی بی‌نظیر که از همتایان سوپرمارکتی خود بسیار خوشمزه‌تر است را فرا خواهید گرفت. مواد لازم: چهارصد گرم رب گوجه چهارصد گرم گلوکوز چهارصد گرم سرکه تقطیر شده هشتاد گرم شکر سی گرم نمک هشت دهم گرم میخک صدپر

منبع: تابناک

کلیدواژه: ته چین آشپزی کچاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد

رسول صدرعاملی، ۷ سال پس از فیلم سال دوم دانشکده من، فیلم جدیدش با عنوان زیبا صدایم کن را جلوی دوربین می‌برد.

این فیلم که در حوزه سینمای نوجوان و در ادامه کار‌های قبلی کارگردان تعریف می‌شود، اقتباسی از کتابی به همین نام به قلم فرهاد حسن‌زاده است که کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آن را منتشر کرده است.

تمام داستان این فیلم در خیابان ولیعصر اتفاق می‌افتد به‌طوری‌که از میدان راه‌آهن آغاز می‌شود و در یک صبح تا شب به تجریش می‌رسد.

تهیه‌کننده این فیلم که پروانه ساخت آن به تازگی صادر شده، بر عهده مازیار هاشمی است. آرش صادق‌بیگی به همراه میلاد و محمدرضا صدرعاملی، کار نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته‌اند.

انتظار می‌رود نخستین رونمایی از این فیلم در جشنواره فجر امسال باشد.

صدرعاملی در این سال‌ها که از کارگردانی دور بود، تهیه‌کنندگی ۲ فیلم شنای پروانه و جنگل پرتقال را بر عهده داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • نماهنگ «دختر سمپاد»
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد