Web Analytics Made Easy - Statcounter

مناطق تحت سیطره نیروهای سوریه دموکراتیک شاهد تظاهرات ساکنان علیه اقدامات این نیروهاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه مستقل رأی الیوم، ساکنان شهر البصیره در حومه شمالی دیرالزور با برگزاری تظاهرات خواهان طرد نیروهای سوریه دموکراتیک از این شهر شدند.

منابع می‌گویند که نیروهای سوریه دموکراتیک برای سرکوب تظاهرکنندگان به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و تعدادی را بازداشت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع تعدادی از تظاهرکنندگان در جریان این اعتراضات کشته شده‌اند.

اوضاع در مناطق تحت سیطره نیروهای سوریه دموکراتیک به دلیل آشوب، ربودن و قتل و احتکار نفت دچار تنش شده است. همچنین به گفته منابع نیروهای کرد جوانان را به زور به خدمت می‌گیرند.

به گفته این منابع، تظاهرکنندگان مسیرهای اصلی البصیره را مسدود کردند. همچنین ساکنان دست به اعتصاب سراسری زدند.

به دنبال کشته شدن یک جوان و مضروب شدن سه تن دیگر از عشایر به دست نیروهای کرد، عشایر به مقرهای کردها یورش برده و آن را به اتش کشیدند. آن‌ها همچنین نیروهای کرد و سربازان آمریکایی را که هول‌زده و شوکه شده بودند بیرون کردند.

همچنین نیروهای سوریه دستوری را صادر کردند که براساس آن آوارگان موجود در شهر رقه بدون داشتن ضامنی از اهالی این شهر نمی‌توانند در آنجا بمانند و در صورت نداشتن ضامن ظرف 20 روز از شهر اخراج می‌شوند.

از سوی دیگر گزارش‌ها از رسیدن سری جدید سلاح آمریکایی و کمک‌های لجستیکی ائتلاف بین المللی خبر دادند که شامل موشک‌های ضد زره و تانک و تجهیزات دیگر ساخت اسرائیل است.

منابع محلی می‌گویند که نیروهای کرد گاز و نفت سوریه را با سلاح آمریکایی اسرائیلی معامله می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان دیر الزور نیروهای سوریه دموکراتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه