Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته پس از تشییع و تدفین پیکر پاک شهید مدافع حرم مجید قربانخانی، مراسم ترحیم وی در حالی برگزار شد که سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در این مراسم حضور یافت و رنگ و بوی خاصی را به این مراسم داد. در ویدئو منتشرشده از مراسم ترحیم شهید قربانخانی نشان می‌دهد که مردم قدرشناس با فریادهای هماهنگ «یا حسین» و «یا زینب» وی را در داخل مسجد همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ روز گذشته مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار با حضور مادر این شهید و همچنین مردم شهیدپرور در محله یافت‌آباد تهران واقع در منطقه۱۸ برگزار شد.

در ادامه لحظاتی از حضور سردار سلیمانی، در مراسم ترحیم شهید مدافع حرم، شهید مجید قربانخانی را که به حُر مدافعان حرم معروف بود، مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران مدافعان حرم سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.

وی ضمن بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت، افزود: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنها است و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ای نیز در تهران برای همه این افراد در دست اقدام است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان بوده است.

وی افزود: امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و غیره دارند و امروز باید به واسطه برگزاری این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنها است.

کد خبر 6079773

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • حضور چهره های سرشناس در مراسم ختم همسر زنوزی (عکس)
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)