Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - معاون عمران و توسعه شهري وزير کشور گفت: تکميل طرح هاي عمراني نيمه تمام در کشور بيش از 500 هزار ميليارد تومان اعتبار نياز دارد که در صدد هستيم اين طرح ها را به بخش خصوصي واگذار کنيم.

به گزارش ايرنا، مهدي جمالي نژاد شامگاه جمعه در حاشيه بازديد از مجموعه «ميني وُرد» و بام ملاير در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: در زمان حاضر 80 هزار طرح عمراني نيمه تمام دولتي در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بيشترين دغدغه و مشکلات شهرداري ها نيز تکميل طرح هاي عمراني نيمه تمام است که همه تلاش و همت ما بر تکميل اين طرح ها است.
رييس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور گفت: در بازديدي که از مجموعه ميني وُرد و بام ملاير داشتيم، اين طرح يکي از طرح هاي ارزشمند کشور است که براي نخستين بار احداث شده است.
جمالي نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادي کشور ابراز اميدواري کرد: با همدلي و هم افزايي دستگاه هاي اجرايي بتوانيم توسعه و عمران را در کشور رقم بزنيم.
وي با اشاره به بارندگي ها و سيلاب هاي اخير در کشور بيان کرد: بيش از 180 هزار واحد مسکوني بر اثر اين بارندگي ها در نقاط مختلف کشور تخريب و آسيب ديد که نيازمند بازسازي و نوسازي است.
معاون عمران و توسعه شهري کشور ادامه داد: از اين تعداد 70 هزار واحد مسکوني به طور کامل تخريب شده و بايد احداث شود و مابقي واحدهاي مسکوني نياز به نوسازي دارند.
جمالي نژاد کل خسارت هاي سيلاب در کشور را 350 هزار ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر اين است تا در طول سال بيش از 90 درصد از اين واحدهاي مسکوني بازسازي و نوسازي شوند.
وي خاطرنشان کرد: همدان يکي از استان هايي بود که به خوبي بحران سيلاب هاي اخير را مديريت کرد و کمترين آسيب را در اين زمينه متحمل شد.
جمالي نژاد با بيان اينکه تمام تلاش ما جبران خسارت هاي سيلاب در نقاط مختلف کشور از جمله استان همدان است بيان کرد: وزير کشور حضوري بي واسطه در مناطق سيل زده داشت و از نزديک بر روند کمک رساني به سيل زدگان و و مديريت امداد و کمک ها نظارت داشت.
وي همچنين در حوزه کمک به شهرداري ها و دهياري هاي کشور نيز گفت: در بودجه سال 98 در حوزه شهري و روستايي اعتبارات خوبي پيش بيني شده تا بتوانيم پشتيباني خوبي از اين نهادها داشته باشيم.
به گزارش ايرنا، معاون عمران و توسعه شهري وزير کشور روز جمعه به منظور بازديد از خسارت هاي ناشي از سيلاب به استان همدان سفر کرد.
بازديد از مجموعه تفريحي و گردشگري ميني وُرد، بام ملاير، مسکن مهر و شرکت در نشست مشترک شهرداران، بخشداران و شوراهاي اسلامي شهرستان ملاير از ديگر برنامه هاي سفر يکروزه وي به اين استان بود.
7528**2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مخزن ۲ هزار متر مکعبی امام حسن اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار دیلم بیان کرد: پروژه ۲ هزار متر مکعبی بخش امام حسن تعداد یک شهر و پنج روستا را پوشش می‌دهد که شامل ۳۴۶ خانوار می‌شود.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه همزمان با هفته دولت سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفته که مدت زمان این طرح ۱۲ ماه پیش بینی شده است.

همچنین اعتبار این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است و منبع تأمین آب آن سد کوثر است.

کد خبر 6085626

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل