Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مسابقه تیم‌های پدیده و استقلال را اعلام کرد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسنعلی امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقه تقاطع خیام-توس تا خیام- فردوسی در صورت نیاز از ساعت 19:00 دارای محدودیت تردد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین ورودی خیابان تلاش از سمت خیام (خیام 30/2) در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ به صورت کامل مسدود می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: در زمان خروج تماشاگران از ورزشگاه، میدان جانباز و در صورت افزایش بار ترافیکی، میدان جانباز به سمت تقاطع خیام-فردوسی مسدود می‌شود.

سرهنگ امامی ادامه داد: همچنین میدان فردوسی به سمت تقاطع خیام-فردوسی مسدود می‌شود و تقاطع خیام-ارشاد مسیر جنوب به شمال به سمت خیام- فردوسی نیز مسدود خواهد شد و در مسیر خیام-توس محدودیت کامل خواهیم داشت.

محدودیت ترافیکی در ییلاقات مشهد ادامه داردگیلان|‌ ‌محدودیت ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل تا امشب برقرار استمحدودیت ترافیکی در محور چالوس اعمال می‌شود

وی در ادامه تصریح کرد: شهروندان ترجیحا با خودرو شخصی به ورزشگاه مراجعه نکنند. در صورت پارک خودرو در ضلع شرقی و جنوبی ورزشگاه، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد افزود: برای پارک خودروهای شخصی، اولویت اول با پارکینگ نرسیده به میدان فردوسی (حدفاصل خیام-فردوسی تا میدان فردوسی در ضلع جنوبی) و پس از آن پارکینگ ورزشگاه است.

سرهنگ امامی گفت: همکاران ما در پلیس راهور و نیروی انتظامی از ساعت 16:00 تا پایان فرآیند خروج تماشاگران از ورزشگاه در محل مستقر هستند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد