Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: تحکیم روابط ایران با همسایگان و کشورهای منطقه علاوه بر توسعه اقتصادی تاثیر تحریم های استکبار جهانی را کمتر می کند.

غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتحاد و همدلی ایران و کشورهای منطقه در ماه های اخیر بی سابقه بوده و این سطح از روابط برادرانه با کشورهای همسایه می تواند به خنثی سازی کینه توزی های آمریکا ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: ایران در شرایط کنونی با وجود تحریم های استکبار جهانی کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه است و با افزایش هم افزایی منطقه ای، کینه توزی های دشمنان سرانجامی نخواهد داشت.
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحریم های استکبار جهانی بخش صنعت و تولید کشور را نشانه گرفته که با وفاق ملی این تحریم ها بی اثر خواهد شد.
کاتب اضافه کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی با وجود دشمنی های استکبار جهانی روشن است و تمام توطئه های آمریکا با عزم ملی سرانجامی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: تحریم های یک جانبه استکبار جهانی علیه ملت ایران نه تنها از موضع قدرت نیست بلکه اعمال این رویکردهای خصمانه نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا است.
کاتب خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در ادوار مختلف از نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند و در دهه پنجم انقلاب هم در کنار این نظام ارزشی خواهند ماند.
نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در شرایط سخت اقتصادی با رفع دغدغه و گرفتاری های مردم برای توسعه و آبادانی در کشور گام بردارند.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تحكيم روابط كشورهاي منطقه تحريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم

دبیرکل حزب سبز گفت: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنار بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از اختلاف افکنی و ستیزه‌گری در مجلس دوازدهم اظهار کرد: قطعاً سخنان رهبر معظم انقلاب هم بشارت و هم انذار بود، زیرا انتخابات بر خلاف تمام دسیسه‌ها و تبلیغات دشمن کام مردم را شیرین کرد، دشمن به دنبال این بود که مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرد. اما ملت ایران از ندای رهبری تبعیت کردند.

کنعانی مقدم گفت: کسانی به دنبال اختلاف‌افکنی هستند که به وحدت مجلس آسیب خواهند زد، درصورتی که انتظار جامعه رسیدگی به مشکلات و معیشتی و اقتصادی کشور است.

وی افزود: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنا بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سلطنت‌طلبان، منافقین و همه معاندین همواره در تلاش هستند تا انتخابات و سلامت آن را زیر سوال ببرند و بر موج آن هم سوار شوند، اما مردم سیلی محکمی بر چهره منافق‌گونه ضد انقلاب زدند.

کنعانی مقدم عدم حضور برخی از سیاسیون در انتخابات و اقدام بر خلاف بیانات و تأکیدات رهبر انقلاب را به منزله حذف خود از سپهر سیاسی ایران دانست.

وی افزود: کسی رأی نمی‌دهد و به رأی دادن خود افتخار می‌کند و ۲۵ میلیون رأی دهنده را دروغ‌گو فرض می‌کند، نمی‌تواند در سپهر سیاسی کشور حرفی برای گفتن داشته باشد. فلذا این افراد میت سیاسی تلقی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • نوروز؛ مبنای جدید هنجار سازی در روابط بین الملل
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است