Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با همراهی استاندار البرز از موسسه سرم سازی رازی دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، جمشید انصاری با همراهی عزیزاله شهبازی، استاندار البرز صبح امروز از بخش های مختلف موسسه سرم سازی رازی دیدن کرد.

معاون رئیس جمهور در این بازدید از موسسه رازی به عنوان یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی کشور یاد کرد که نقش بسزایی در تامین سلامت انسان و دام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این دست مجموعه‌ها باید هم در حوزه نیروی انسانی و هم در زمینه به روزسازی تجهیزات و امکاناتی تقویت شود تا دستاوردهای مثبت آن روز به روز بیشتر شود.

جمشید انصاری ادامه داد: در طول این بازدید در جریان مسائل این مرکز قرار گرفتیم و آمادگی داریم که حمایت‌های لازم به خصوص در حوزه تامین نیروی انسانی را صورت دهیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به چگونگی استفاده از ظرفیت نخبگان گفت: چیزی به نام استخدام نخبگان نداریم و چارت به کارگیری آنان نیز بر مبنای عدالت استخدامی برای همه داوطلبان انجام می‌شود.

انصاری ابراز کرد: البته نخبگان به دلایل استعداد و توانمندی‌هایی که دارند؛ فرصت بیشتری برای جذب و به کارگیری در آزمون‌های استخدامی نصیبشان می‌شود.

این مسئول با اشاره به سهم دولت از بازار اشتغال خاطر نشان کرد: حدود ۱۵ درصد از نیروی کار کشور در بخش عمومی شامل دستگاه‌های دولتی و نیروی مسلح است.

وی گفت:  از حدود ۲۳ میلیون نفر نیروی کار کشور حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در بخش عمومی مشغول به کار هستند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استفاده از ظرفیت اشتغال معاون رئیس جمهور نیروی انسانی نیروی کار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه