Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@10:30:04 GMT

اندر احوالات و دلتنگی های رضا رشیدپور/ عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۹۹۰۰

روز گذشته خبر برنامه صبحگاهی جدید شبکه سه منتشر شد. برنامه‌ «سلام صبح‌بخیر» که قرار است از صبح امروز پخش آن آغاز شود و تا پایان تیر ماه باکس صبحگاهی شبکه سوم سیما را در اختیار داشته باشد. زمانی که برای مدتی طولانی در اختیار تیم رضا رشیدپور و برنامه «حالا خورشید» بود.

انتشار این خبر یعنی رضا رشیدپور حداقل برای سه ماه دیگر برنامه صبحگاهی نخواهد داشت و اینکه آیا برنامه تازه‌ای برای زمان دیگری از روز در نظر می‌گیرد یا خیر هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه گفته می‌شود اینکه تیم «حالا خورشید» مدتی استراحت کنند خواسته خودشان بوده است اما رضا رشیدپور با انتشار یک تصویر از این برنامه از دلتنگی برای آن نوشت.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رضا رشیدپور مجری مشهور حالا خورشید رضا رشيدپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی