Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:56:44 GMT

۷۰ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۰۰۷۴

۷۰ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: با پیگیری‌های لازم و کسب مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش وجوانان امسال ۷۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان مرکزی راه اندازی و تاسیس می‌شود. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهمیت توسعه ورزش روستایی اظهار داشت: المپیادهای ورزش روستایی در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود، المپیادهای ورزش روستایی نقش مهمی در بحث نخبه‌یابی، استعدادیابی و توسعه ورزش بانوان دارد، همچنین در سطح روستاها ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش ورزش همگانی از مهمترین اهداف برگزاری المپیادهای ورزش روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این المپیادها در شش رشته ورزشی به‌صورت هدفمند در تمامی شهرستانها برگزار و سپس منتخبین شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی تصریح کرد: معرفی بازی‌های بومی محلی استان مرکزی در این المپیادهای ورزش روستایی در اولویت این اداره و هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی استان است، امسال دومین دور ه این المپیادها را با کیفیت وکمیت بهتری برگزار می‌کنیم.

حقدادی بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های لازم و کسب مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش وجوانان 70 خانه ورزش روستایی در سطح استان مرکزی راه اندازی و تاسیس می‌شود.

وی عنوان کرد: بر همین راستا هماهنگی لازم با دهیاران ، بخشداران و روئسای ادارات ورزش وجوانان شهرستان‌های تابعه صورت می‌گیرد تا روستاهای فاقد امکانات ورزشی معرفی و این خانه ها در آن روستاها ایجاد گردد

30خانه ورزش سال 98 در روستاهای قم احداث می‌شود120 خانه ورزش روستایی در استان گلستان ایجاد می‌شود253 خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری تجهیز و احداث شد

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی ادامه داد: راه اندازی خانه‌های ورزشی در توسعه ورزش همگانی، ایجاد نشاط اجتماعی و محرومیت‌زدایی نقش بسزایی دارد، برهمین اساس براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود تا خانه‌های ورزش روستایی در سطح روستاهایی که کمترین امکانات ورزشی را دارند احداث گردد

حقدادی اضافه کرد: راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در سطح روستاهای استان مرکزی در پرکردن اوقات فراغت جوانان، توسعه ورزش همگانی در دو بخش آقایان وبانوان به‌ویژه در قشر جوان نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست محلات طرشت و شریف، اظهار کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای مهم برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست، هم‌اندیشی و مشارکت برای ارائه نظرات و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و معضلات محیط زیست از طریق جلب مشارکت مردم و فعالان محیط زیست در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی مربوطه است.

طاهری تصریح کرد: خانه‌های محیط زیست می‌تواند محلی برای گسترش دانش زیست‌محیطی و مجموعه‌ای برای حضور افراد دغدغه‌مند و دوستدار محیط زیست باشد.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه آموزش حفاظت از محیط زیست، از شهروندان دعوت شد تا با ثبت نام در اپلیکیشن شهرزاد، در طرح نوماند مشارکت کنند.

کد خبر 6086641

دیگر خبرها

  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!