Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به دلیل ترویج ارزش‌های الهی در جهان توسط ایران است. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  مراسم تکریم و معارفه مسئولان سازمان بسیج حقوقدانان و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در محل سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موفقیت انقلاب اسلامی در تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: همانگونه امام راحل فرمودند، شن‌ها از جانب خداوند متعال ماموریت یافتند تا در صحرای طبس، بینی دشمنان اسلام را به خاک بمالند و واقعه طبس نشان داد که خداوند متعال خود پشتیبان و یاریگر ماموریت‌های ارزشی است.

سردار فرهنگ مستعد حصاری با بیان اینکه ماموریت‌های بسیج مبتنی بر ارزش‌های الهی است، تصریح کرد؛ شهدا به این خاطر جان خود را فدا کردند که ارزش‌های الهی در کشور بماند.

نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرواره ملی انقلاب اسلامی در اردبیل گشایش یافتنشست تخصصی کارکرد هنر در گام دوم انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار شداختتامیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار شد‌

وی گفت: در طول تاریخ هیچ عمل شیطانی با پشتوانه مالی و انسانی زیاد نتوانسته بر اراده‌های پولادین مردان الهی پیروز شود چراکه کارهایی که به خاطر کسب رضایت الهی انجام می‌شود، خداوند خود یاریگر و پشتیبان آنها است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب ما علی رغم تمام تهدیدها و فشارها تمام مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته به طوری که توانسته است زمینه‌ساز تشکیل حکومت اسلامی نیز شود.

مستعد حصاری افزود: به امید خداوند متعال و با عبور از این مرحله، با گام نهادن در ترسیم حامعه اسلامی به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی نیز خواهیم رسید.

وی در تعریف نیروهای در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروی در تراز انقلاب، کسی است که بتواند در مسیر انقلاب اسلامی بدون هیچ واهمه‌ای حرکت کند چراکه آرمان و هدفش محقق کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است، همان آرمان‌هایی که شهدا به خاطر تحقق آنها جان خود را فدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی و توانمندسازی مردم گفت: دشمنان اسلام در پشت پرده علاوه بر رصد و برنامه‌ریزی بر روی آینده کشور ما، جهت مقابله با گسترش روزافزون انقلاب در جهان به دنبال افراد ناآگاه، کم بصیرت نیز می‌گردند تا با نفوذ در آنها بتوانند به اهداف پلید خود برسند.

مستعد حصاری با اشاره به علت دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی به خاطر ترویج ارزش‌های الهی در جهان است و این دشمنی‌ها خود نشان از راه درست و موفقیت انقلاب اسلامی در تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان است.

وی با تبیین وظایف بسیج حقوقدانان در جامعه افزود: انسان‌ها در طول دوران زندگی خود همواره به دنبال مامن  و پناهگاه برای خود هستند و بسیج حقوقدانان در این بین نقش مهمی دارد چراکه موضوع عدالت، مقوله اصلی و مهمی است.

مستعد حصاری با بیان اینکه بسیج حقوقدانان بازوی توانمند قوه قضائیه در احقاق حق مظلومین است، گفت: بسیج حقوقدانان وظیفه ترویج تفکر عدالتخواهی در جامعه را دارد و سعی دارد با روحیه بسیجی و انقلابی و حرکت‌های جهادی‌گونه با صراحت تمام در کمترین زمان ممکن، باری از دوش مردم بردارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: احقاق حق در کمترین زمان، موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آگاهسازی و آموزش در مباحث حقوقی افزود: آموزش در واقع نوعی پیشگیری از در خطر افتادن است و بسیج حقوقدانان در کنار این کار، وظیفه حمایت از اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان را دارد که آنها با احساس دلگرمی و برخورداری از حمایت قانونی بتوانند وظایف خود را ضابطه‌مند انجام دهند.

مستعد حصاری در مورد نقش بسیج جامعه پزشکی بیان کرد: ترویج اخلاق پزشکی در جامعه پزشکان از جمله مهمترین وظایف بسیج جامعه پزشکی است، همانگونه که احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است رعایت اخلاق پزشکی و اهمیت به سلامت روان مردم، از خود درمان و ارتقای طول عمر بیماران مهمتر است.

520 اکیپ پزشکی به مناطق روستایی اعزام شد

 مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه با تشریح عملکرد سه و نیم ساله خود در این سازمان اظهار کرد: راه‌اندازی اکیپ‌های درمان صحرایی، تقویت طرح ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم و گسترش تعاون و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهاد‌ها از جمله مهمترین فعالیت‌های مجموعه بسیج جامعه پزشکی در طول تصدی مسئولیت بود.

محمد نوری با بیان اینکه در این مدت 12 اکیپ درمانی صحرایی در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است، گفت: با کمک بسیجیان، 7 کانون نیز در شهرستان‌ها فعال شد.

وی از اعزام 520 اکیپ پزشکی به 230 روستا در سطح استان طی سه و نیم سال خبر داد و افزود: هزینه‌های این میزان فعالیت که سه برابر بودجه سازمان بود با تعاون، مشارکت و همدلی سایر نهاد‌ها از جمله شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تامین اعتبار شد.

 مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل از خریداری یونیت دندان پزشکی سیار توسط سازمان جامعه پزشکی استان خبر داد و گفت: این کار برحسب نیازسنجی صورت گرفت به طوری که در مدت کوتاه آغاز فعالیت این واحد سیار، بیش از 300 مورد درمان، ترمیم و جرم گیری دندان در مناطق محروم بودیم.

نوری با قدردانی از اعضای شورای اندیشه‌ورزی و بسیجان برای سلطانی مسول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آرزوی موفقیت کرد.

آموزش مباحث حقوقی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها

مسئول سابق سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل نیز در این آئین با اشاره به عملکرد 10 ساله در سازمان اظهار کرد: سازمان بسیج حقوقدانان بر حسب احصای نیاز 10 سال پیش راه‌اندازی شد و من به عنوان نخستین مسئول این سازمان در استان، توفیق خدمت پیدا کردم.

صالح عین‌اللهی انجام کار‌های زیرساختی و زیربنایی را از مهمترین فعالیت‌های زمان تصدی مسئولیت خود برشمرد و گفت: شناسایی و ساماندهی حقوقدانان، وکلا و سردفتران در تراز انقلاب در کنار برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان بود که توسط بسیجیان این سازمان انجام شد.

وی انجام نشست‌های آگاهسازی و آموزش مباحث حقوقی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها را از برنامه‌های پیش روی سازمان بسیج حقوقدانان نام برد و برای مسئول جدید این سازمان در انجام ماموریت‌های محوله و خدمت به مردم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش تسنیم، در این آئین با قدردانی از زحمات 10 ساله صالح عین‌اللهی به عنوان مسئول سابق بسیج حقوقدانان، رضا ندایی مسئول سابق علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان به عنوان مسئول جدید این سازمان در اردبیل معرفی شد.

همچنین در این مراسم با قدردانی از زحمت 3 ساله محمد نوری به عنوان مسئول سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی، رامین سلطانی مسئول درمان بسیجیان، با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید این سازمان در اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/

R41374/P/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات ایران، نشانگر رویکرد مسئولانه به صلح جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن بیانیه جمعیت یاران انقلاب اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله القاسم الجبارین 

اقدام پهبادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان ارشد و پاسداران ایران اسلامی، بسیار عزت بخش و غرورافرین بود.

این اقدام انقلابی، نشانی از اقتدار، روحیه آزادی خواهی و صلح طلبی ایران اسلامی بود، که باعث جشن و سرور و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در جهان و در بین آزادیخواهان عالم گردید.

اقدامات دفاعی و شجاعانه ایران در عمل به حق طبیعی و قانونی خود، و بنا به ماده ۵۱ منشور ملل متحد، نشانگر رویکرد مسوُلانه ایران اسلامی، نسبت به صلح جهانی و امنیت منطقه‌ای است؛ و این در حالیست که رژیم اشغالگر با نسل کشی و جنایات بی‌رحمانه، امنیت همسایگان خود و منطقه را به خطر انداخته است.

دفاع مشروعِ موشکی و پهبادی سپاه پاسداران، باعث حیرتِ مردم جهان و وحشتِ رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان او گردید و نمایش ناکارامدی سامانه گنبد اهنین نیز باعث تحقیر رژیم صهیونیستی در سراسر جهان شد.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی ایران، ضمن حمایت از اقدام دلاورمردان و جان برکفان نیرو‌های مسلح، این موفقیت در نواختن سیلی انتقام ملت ایران، بر چهره رژیم صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان تبریک عرض نموده و اعلام میدارد: این جمعیت از تمام ظرفیت خود در راستای افشای اهداف پلید رژیم اشغالگر صهیونیستی، استفاده خواهد نمود.

والسلام

دیگر خبرها

  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • حمایت جامعه پزشکی و پرستاری از عملیات وعده صادق
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • اقدامات ایران، نشانگر رویکرد مسئولانه به صلح جهانی
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی