Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@20:34:19 GMT

جریمه 588 ميليون ريالی دو واحد کابینت‌سازی در همدان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۰۶۶۱

جریمه 588 ميليون ريالی دو واحد کابینت‌سازی در همدان

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان با بیان اینکه تقلب، بیشترین تخلف صنف کابینت ساز همدان است، اظهار داشت: دو واحد کابینت‌سازی با شکایت شاکی خصوصی به اتهام اجرای ناقص خدمات و تقلب در ساخت کابینت توسط تعزیرات حکومتی همدان جریمه شدند.

وی گفت: باتوجه به شکایت شاکیان خصوصی از دو واحد صنفی ساخت کابینت، برای هر کدام از این واحدها در شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پرونده‌ای تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهمین در مجموع به پرداخت مبلغ 508 میلیون ریال در حق شاکی خصوصی  و مبلغ 80 میلیون ریال در حق دولت محكوم شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: حسن پور تعزیرات حکومتی همدان تقلب جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۷۶ هزار و ۲۳۴ یورو به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزران تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانک تجارت و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر