Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:07:53 GMT

2 فرآورده جدید موسسه سرم سازی رازی وارد بازار می شوند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۱۰۸۹

2 فرآورده جدید موسسه سرم سازی رازی وارد بازار می شوند

کرج - ایرنا - رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: 2 فرآورده جدید این موسسه امسال و سال آینده وارد بازار می شوند.

به گزارش ایرنا، علی اسحاقی روز شنبه در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از موسسه رازی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: یکی از این فرآورده ها، واکسن سه گانه آنفلوآنزا، نیوکاسل و گامبرو است که تا پایان امسال وارد بازار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: فرآورده دیگر این موسسه واکسن نیوکاسل، آنفلو آنزا و برونشیت است که پیش بینی می شود تا سال آینده به بازار عرضه شود.
اسحاقی گفت: در صورتی که واردات این واکسن ها قطع شود، این آمادگی وجود دارد که نیاز داخلی به آنها را تامین کنیم .
وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون 45 نوع واکسن در صنعت طیور کشور مصرف می شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 15 واکسن را خود ما تولید می کنیم.
اسحاقی اظهار داشت: اکنون ظرفیت تولید واکسن در موسسه رازی حدود هفت میلیارد دز است اما به علت واردات واکسن تنها 2 میلیارد دز واکسن در این موسسه تولید می شود.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از سال 1303 تاکنون در منطقه حصارک کرج فعالیت دارد.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد موسسه رازي واكسن كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد

شهردار منطقه هشت تبریز از آغاز عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین منیری‌فر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ از آغاز عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه خبر داد و اظهار کرد: به منظور ساماندهی ورودی‌های بازار تاریخی تبریز، سر درب بازار حرم‌خانه با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان، بعد از انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، از روز گذشته آغاز شده و به زودی شاهد احداث سر درب در ورودی بازار حرمخانه خواهیم بود.

وی افزود: سر درب بازار حرمخانه به صورت طاقی و با آجری قفقازی اجرایی خواهد شد که بعد از تکمیل و نورپردازی متصل کننده بازار کفاشان به بازار حرم خانه خواهد بود.

شهردار منطقه هشت تبریز در ادامه اذعان کرد: این طرح به همت شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز و با هماهنگی کارشناسان میراث فرهنگی و با الهام از معماری اصیل ایرانی و اسلامی اجرایی می‌شود.

منیری‌فر ورودی فعلی این بازار تاریخی را در شأن بازار تبریز ندانسته و اعلام کرد: با اجرای سر درب بازار حرم‌خانه، علاوه بر ساماندهی و زیباسازی ورودی این بازار، بر ارزش تاریخی بازار حرم‌خانه افزوده خواهد شد.

پروژه مسقف‌سازی یمن دوزان سرعت می‌گیرد

شهردار منطقه هشت تبریز در ادامه اظهار کرد: در راستای ساماندهی بارانداز بازار و خیابان صادقیه تبریز، عوامل فنی و عمرانی شهرداری این منطقه اقدام به آغاز عملیات مسقف سازی بارانداز یمن دوزان با کاشت بولت‌ها در دیوار بتنی زیرگذر کردند تا قسمت فوقانی این مسیر بعد از پوشش سقف به عنوان پیاده راه دسترسی به بازار تاریخی تبریز مورد استفاده شهروندان و گردشگران گرامی قرار گیرد.

وی افزود: عملیات آماده سازی تیر ورق‌های فولادی سقف نیز در یکی از کارخانجات بومی آغاز شده و در حال آماده سازی است که طی روزهای آتی به محل پروژه منتقل خواهد شد.

منیری فر در خصوص پروژه پوشش بارانداز یمن دوزان گفت: در پروژه مسقف کردن بارانداز یمن دوزان، بعد از مسقف‌سازی سقف زیر گذر مسیر پیاده راهی به عرض ۱۲ متر جهت دسترسی آسان شهروندان و گردشگران به بازار تاریخی تبریز اجرا شده و در اختیار شهروندان و گردشگران گرامی قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه هشت تبریز بر لزوم سرعت بخشی به تاکید نموده و خواستار تکمیل و افتتاح این پروژه، طی ماه‌های آتی شد.

کد خبر 745828

دیگر خبرها

  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم