Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با اعلام خبر مفقود شدن یک کودک طی عصر جمعه، از ساعت ۵ روز گذشته عملیات جستجوی کودک مفقود شده در رودخانه مهریان آغاز شده است.

رستمی با بیان اینکه تا ساعت یک بامداد امروز جستجو با حضور ۲۰ غواص و نیروی عملیاتی انجام گرفته و توری بالاتر از پل مختار ایجاد شده است، ابراز داشت: نیروهای عملیاتی در منطقه وقوع حادثه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی گفت: با توجه به موقعیت حضور این خانواده در کنار آب، بیشترین احتمالات این مورد سقوط به جریان آب است و تلاش تیم‌های عملیاتی با تمام توان ادامه دارد.

کد خبر 4601264

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیسی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است، گفت: به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی‌ها لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی از شهروندان خواست: در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به این وضعیت جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند، همچنین افراد از مجاورت تیر‌های برق، کابل‌های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی دوری کنند.

 

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره ۱، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان با شدت کمتر تداوم دارد.
وی توصیه کرد: از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز واز اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری شود، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • جان‌باختگان بارندگی در هرمزگان به سه نفر رسید
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید