Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:11:26 GMT

فوتبال جهان| واکنش کونته به شایعه مربیگری‌اش در رم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۱۷۱۴

فوتبال جهان| واکنش کونته به شایعه مربیگری‌اش در رم

فوتبال جهان - سرمربی سابق چلسی شایعه مربیگری‌اش درجالورسی را رد نکرد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته به شایعه مربیگری‌اش در تیم فوتبال رم دامن زد و حاضر به تکذیب این خبر نشد.

کونته از پایان فصل گذشته و برکناری‌اش از چلسی بدون تیم بوده و این اواخر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال پیوستن او به تیم‌هایی مانند اینتر، یوونتوس و رم شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان یکی از طرفداران تیم فوتبال رم - تیمی که در حال حاضر به صورت موقت توسط کلودیو رانیری هدایت می‌شود - که برای سایت «لاروما 24» کار می‌کند، در یک منطقه تفریحی در ایتالیا با کونته ملاقاتی داشت و از او درباره آینده‌اش سؤال پرسید.

کونته در مواجهه به این سؤال که آیا او فصل آینده سرمربی رم خواهد بود، پاسخ روشنی نداد اما این موضوع را هم به طور قطعی رد نکرد . او گفت: «ببینیم چه می‌شود، ببینم چه اتفاقی می‌افتد.» کونته همچنین سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا پایتخت ایتالیا از لندن محل بهتری برای زندگی است را با لبخند پاسخ داد و به این ترتیب نشانه‌ای دیگر از محتمل بودن ورود او به جالوروسی شکل گرفت.

فوتبال جهان| اسکای اسپورت: یوونتوس با کونته وارد مذاکره شد

واکنش‌های کونته به احتمالی مربیگری‌اش در رم در حالی است که نشریه رپوبلیکا هم مدعی شده باشگاه رم در حالی مذاکره با پائولو برتلی، مربی بدنسازی است که در زمان مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا و چلسی، کنار این مرد ایتالیایی کار می‌کرد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم یوونتوس آنتونیو کونته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم یوونتوس آنتونیو کونته آ اس رم یوونتوس آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند استقلال علیه پرسپولیس و شایعه حمایت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به قضاوت داوری‌ها در لیگ برتر نوشت: «باشگاه استقلال به گواه آرشیو رسانه رسمی خود از ابتدای فصل تلاش کرده است تن به جنجال‌های مرسوم فوتبال ندهد و حتی به قیمت تحمل طعنه و کنایه خودی و غیرخودی‌ها، تا سرحد امکان از انتشار بیانیه خودداری کرده است. حتی در روزهایی که رقبا بین دو نیمه دست به انتشار بیانیه‌ای عجیب می‌زدند و یا پس از کسب برد با گل مشکوک، به بهانه یک خطای پشت محوطه جریمه، بیانیه می‌دادند تا داور بازی بعدی را تحت فشار بگذارند، باشگاه استقلال تمرکز خود را روی رقابت داخل میدان گذاشته بود و تلاش می‌کرد حامی داوران باشد.

بیشتر بخوانید: واکنش تند پرسپولیس به استقلال / مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟

چه پنالتی‌ها که به اشتباه علیه استقلال اعلام شد، چه پنالتی‌های استقلال که سوخت، چه گل آفساید مردودی که خوردیم و چه گل سالمی که به اشتباه آفساید گرفته شد و نمونه آخرش هم همان گل سالم هفته گذشته استقلال که عبور توپ از خط دروازه را همه دیدند غیر از داور و کمک داور و دو امتیاز تیم به راحتی هدر رفت! اما از این سلسله اشتباهات عجیب‌تر، اتفاق‌هایی است که در بازی‌های تیم رقیب رخ می‌دهد؛ اشتباه داوری جزئی از فوتبال است، اما نه اینکه اشتباهات همیشه به نفع یک تیم و به ضرر رقبای آن تیم باشد. به گل آفساید رقیب در بازی امشب و پنالتی سوخته حریفش در همین بازی نگاه کنید؛ چگونه به هواداران خود بگوییم این‌ها جزئی از فوتبال است؟ جواب ابهام‌های نقش بسته در ذهن هواداران عزیز خود را چه بدهیم؟ هوادارانی که خسته از تکرار سلسله اشتباهات به نفع رقیب، کارد به استخوان شان رسیده است ...

از رؤسای محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهش می‌کنیم در این هفته‌های پایانی با نظارت جدی روی اتفاق‌هایی که دیگر نمی‌توان نام اشتباه روی آن گذاشت، از تخریب جایگاه عدالت در فوتبال ایران جلوگیری کنند وگرنه با ادامه این روند، شاید بهتر باشد لیگ برتر را همین جا تمام شده بدانیم و به این رقابت بی‌فایده تن ندهیم. روزی که مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی به صراحت گفت متأسفانه بیش از ۷۰ درصد داوران ما به یک رنگ خاص تعلق خاطر دارند، برخی عامدانه این هشدار را نادیده گرفته است و به حرف علی خطیر برچسب کری‌خوانی زدند، اما امروز می‌بینیم بیشتر اشتباهات داوری به نفع همین رنگ خاص و در بازی‌های همین تیم خاص علیه رقبایش رقم می‌خورد.

از کنار این اشتباهات داوری نباید بی‌تفاوت گذشت، چرا که همین اشتباهات باعث شده است در حال حاضر فاصله تیم دوم جدول با استقلال صدرنشین تنها یک امتیاز باشد، در حالی که اگر امتیازهای اهدایی ناشی از اشتباهات داوری از اندوخته این تیم کسر شود، فاصله امتیازی دو تیم در صدر جدول، دورقمی خواهد شد. همانگونه که در فصول قبل، یک تیم به لطف همین اشتباهات در ظاهر پراکنده، پنج سال متوالی در پایان فصل با یکی دو اختلاف امتیاز قهرمان شد و امروز کسی آن اشتباهات مشکوک را به خاطر نمی‌آورد.

از رؤسای محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقاضا داریم صدای اعتراض هواداران استقلال را بشنوند و مانع تکرار این اشتباهات و اتفاقات در هفته‌های پایانی لیگ برتر شوند.

آنچه استقلال می‌خواهد تنها و تنها عدالت است و بس...».

انتهای پیام/

کد خبر: 1226864 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و تورینو +پخش آنلاین
  • جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است
  • بیانیه تند استقلال علیه پرسپولیس و شایعه حمایت