Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:47:02 GMT

بیرجند ۳۰۰ کلاس درس کمبود دارد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۵۶۶

بیرجند ۳۰۰ کلاس درس کمبود دارد

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: با توجه به کمبود ۳۰۰ کلاس درس در بیرجند بیشترین نیاز برای جذب خیران مدرسه‌ساز به ویژه در مناطق حاشیه شهر وجود دارد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی ناصری صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اظهار داشت: در بحث پروژه‌های مدارس برای صدور مجوزها توافقاتی با شهرداری انجام شده ‌تا کار پیمانکارانی که متوقف شده آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر امکان داشته باشد برنامه فرهنگی با محوریت آموزش و پرورش توسط شهرداری برگزار شود همچنین در برنامه تکریم از پیشکسوتان فرهنگی در بحث کمک برای ایاب و ذهاب معلمان می‌توان از شهرداری کمک گرفت.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه در بحث فضاسازی برای هفته معلم نیز کمک شهرداری مدنظر است افزود: با توجه به کمبود 300 کلاس درس در بیرجند بیشترین نیاز برای جذب خیران مدرسه‌ساز به ویژه در مناطق حاشیه شهر وجود دارد.

بیش از 60 هزار کلاس درس در قزوین ساخته شدبیرجند با کمبود 325 کلاس درس مواجه است122 کلاس درس در استان خراسان جنوبی در کانکس برگزار می‌شود

ناصری خاطرنشان کرد: امیداست حضور پرخیر و برکت خیران تداوم داشته باشد و بازوی توانمندی برای دولت باشند.

وی به هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد و یادآور شد: در هفته معلم با تدبیر لازم زمینه‌های کاری بهتری برای معلمان سرلوحه کار قرار گیرد.

تعهد خیران مدرسه ساز برای شهرستان بیرجند بیش از 2 میلیارد تومان است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند نیز در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود 300 کلاس درس در بیرجند مواجه هستیم گفت: تعهد خیران مدرسه ساز در جشنواره خیرین مدرسه ساز برای شهرستان بیرجند 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

محمدحسین یکه‌خانی اظهار داشت: فرهنگیان با وجود تمام سختی‌ها و نقصان‌ها باز هم در نظرسنجی انجام شده اعتماد عمومی را به خود حفظ کرده و در بالاترین سطح نظرسنجی اعتماد عمومی قرار دارند.

وی بیان کرد: امسال ستادبزرگداشت هفته معلم در خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند زودتر از همیشه کار خود را در بهمن ماه آغاز کرده و 7 جلسه داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند تصریح کرد: امسال بر اساس سهمیه‌ای که اداره کل آموزش و پرورش داده است 28 نفر معلم ایثارگر شهرستانی، 9 نفر از معلمان برگزیده استانی و یک نفر معلم برگزیده کشوری انتخاب و تجلیل می‌شوند.

66 مدرسه دو نوبته در بیرجند فعال است

یکه‌خوانی با اشاره به برنامه‌های مصوب هفته معلم در بیرجند خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، گردهمایی مدیران آموزش ابتدایی در اردوگاه نوفرست و گردهمایی پیشکسوتان فرهنگی از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم است.

وی شرکت در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان، برنامه سپاس معلم در آموزشگاه ابتدایی شاهد، برگزاری جلسه تکریم از معلمان توانمند، دیدار با خانواده شهدای معزز فرهنگی، برگزاری جلسه یادبود همکاران متوفی فرهنگی و عیادت از بیماران فرهنگی بستری در بیمارستان و منازل را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه امسال‌به دلیل اینکه هفته گرامیداشت معلم با ماه مبارک رمضان مصادف شده است برخی از مدارس برنامه‌های خود را از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند یادآور شد: درخواست ما از خانه مطبوعات استان این است که هماهنگی صورت دهند تا برنامه‌های هفته معلم به صورت ویژه منعکس‌ شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باکمبود 300 کلاس درس در بیرجند مواجه هستیمو بحران فضای فیزیکی در شهر بیرجند به شدت نگران کننده است اظهار داشت: در حال حاضر 66 مدرسه دو نوبته در بیرجند فعال استکه اگر کمک خیران نباشد در سال آینده مدارس دو نوبته افزایش پیدا می‌کنند.

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در مشهد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند ‌‌‌‌با اشاره به برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان در مشهد مقدس افزود: در بحث برگزاری این جشنوارهبرنامه‌ریزی‌ها از آبان‌ماه 97 آغاز شده بود.

یکه‌خانی با بیان اینکه مصوبات متعددی در بحث جذب خیران جدید و تکریم از خیران در جلسات این جشنواره وجود داشت گفت: تعهد خیران مدرسه ساز در این جشنواره برای شهرستان بیرجند 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه این تعهدات سبب اتمام چندین پروژه در سطح شهرستان بیرجند خواهد شد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تنها به ساختمان احتیاج ندارد بلکه به مدرسه‌یار برای تهیه تجهیزات مدارس نیاز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان بیرجند یادآور شد: دبیرخانه دائمی جشنواره خیرین مدرسه ساز نیز در مشهد مقدس ایجاد و راه اندازی شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه را از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ،مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود