Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک دورتموند تنها به کسب پیروزی مقابل معدنچی‌ها می‌اندیشد. 

طرفداری- اکسل ویتسل امیدوار است دورتموند با پیروزی مقابل شالکه، شکست مقابل بایرن مونیخ را به طور کامل فراموش کند. 

به گزارش FFT، دورتموند که در فصل جاریبوندس لیگا در رقابت‌های خانگی شکست ناپذیر بوده است، می‌تواند با پیروزی در دربی روهر خودش را به صدر جدول برساند و سپس منتظر نتیجه بازی بایرن مونیخ-نورنبرگ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک بلژیکی دورتموند در این خصوص گفته است:

می‌توانم اهمیت خاص این بازی را حس کنم. نمی‌توانم برای حس کردن جو خاص دیدار برگشت در سینگال ایدونا پارک صبر کنم. در دیدار مقابل بایرن هم حس و حال خارق العاده‌ای داشتیم اما بازی با شالکه قطعا روی آن بازی سایه خواهد انداخت. اهمیت برنده شدن در دربی را درک می‌کنم. ما در دیدار رفت با نتجیه ۲-۱ برنده شدیم. روز بعد طرفداران در زمین تمرین منتظر ما بودند و دست از شعار دادن و خوشحالی نمی‌کشیدند. پس از این که از اتوبوس تیم پیاده شدیم، اهمیت دربی برای طرفداران را درک کردم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت بایرن با تک گل یوشوا کیمیش در دقیقه 63، یک بر صفر به برتری رسید. با توجه به برد 2 بر صفر آرسنال در دیدار رفت، با توجه به تساوی 2 بر 2 دو تیم در دیدار رفت، بایرن با این پیروزی به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)