Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محب علی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: در سال گذشته با پیمایش‌های انجام شده از سوی ماموران این شرکت، ۴۳۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در روستا‌های استان شناسایی شد.

وی افزود: از این تعداد انشعاب غیرمجاز ۳۳۹ فقره تعیین تکلیف و به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با بیان اینکه بقیه انشعابات غیرمجاز نیز در حال طی کردن مراحل قانونی هستند، گفت: دارندگان انشعابات غیرمجاز با مراجعه به امور آبفار شهرستان خود و تشکیل پرونده می‌توانند از انشعاب قانونی آب شرب برخوردار شوند.

محب علی رنج ور با تاکید بر پرداخت به موقع هزینه قبوض آب از سوی مشترکان روستایی، افزود: همکاری مشترکان در خصوص پرداخت به موقع آب بهاء موجب خدمات رسانی بهتر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان می‌شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز در استفتایی، عدم پرداخت آب بهاء را شرعاً جایز ندانسته اند و بر پرداخت بهای آب مصرفی توسط مشترکان تأکید نموده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان افزود: به استناد ماده ۴-۳۹ آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو، در صورت عدم پرداخت دیون توسط هریک از مشترکان، شرکت آبفار می‌تواند ضمن قطع موقت انشعاب مربوطه، نسبت به پیگیری قضایی در خصوص وصول مطالبات اقدام کند که در این حالت هزینه‌های اضافی ناشی از این اقدام برعهده خود مشترک خواهد بود.

محب علی رنج ور، با اشاره به اینکه شرکت آبفار اجازه قطع موقت و حتی دائم انشعاب مشترکانی که در پرداخت به موقع قبوض تعلل می‌کنند را دارد، گفت: همیشه سعی ما بر آن بوده که اقدام قهری انجام نگیرد، بنابراین روستاییان با پرداخت به موقع آب بهای خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر گیلان دارای ۳۰۱ هزار مشترک روستایی آب شرب است.

 

انتهای پیام/م.ع

۴۳۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در روستا‌های گیلان شناسایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند