Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: چیزی به نام تبدیل وضعیت نیروی قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد چرا که نیروی رسمی دولت شدن باید طی آزمون در شرایط برابر انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، جمشید انصاری رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور در نشستی که امروز شنبه در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: نیروی انسانی که جذب دولت می شود باید فردی برخوردار از عالی ترین سطح دانش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون رئیس جمهور افزود: چیزی به نام تبدیل وضعیت نیروی قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد چرا که نیروی رسمی دولت شدن باید طی آزمون در شرایط برابر انجام شود.
 
رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور به آموزش نیروهای انسانی در البرز اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام قابل تقدیر است اما افرادی باید مشمول این طرح شوند که دارای اطلاعات و زمینه علمی کافی باشند و دوره های آموزشی با هدف ارتقای دانش افراد برگزار شود.
 
وی تصریح کرد: نهادهای اجرایی نباید جایی برای آموزش و فراگیری علم باشد بلکه باید اقدامات در راستای به روز شدن اطلاعات و مطالب علمی انجام شود.
 
انصاری گفت: البرز جایگاه ویژه ای دارد و ما این استان را در امر تأمین نیروی انسانی حمایت خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور افزود: نظام های مدیریتی باید با توجه به شرایط، ابداعات و فعالیت های مدیریتی خاص داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: سال های 98 و 99 سخت ترین دوران مدیریتی کشور است که اگر ابتکار مدیریتی نداشته باشیم کنترل شرایط دشوار خواهد بود.
 
انصاری با تأکید بر لزوم ساماندهی امکانات موجود تصریح کرد: تصویربرداری و مطالعه امکانات موجود با هدف راستی آزمایی می تواند شرایط و نحوه مدیریت را ارتقاء دهد.
 
به گفته وی، لازم است سازمان های مدیریت برنامه ریزی استان ها ارتقاء یابد و نیروهایی جذب شوند که شرایط پیشرفت را فراهم می کنند.
 
رئیس سازمان استخدامی و امور ادارای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در بخش سازمان برنامه و بودجه با مشکلاتی شدیم افزود: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با تفویض اختیارات مدیریت کشور، توسعه و بهبود بیشتری در راستای ارائه خدمات به مردم خواهیم داشت اما عادت مداخله در مسائل ریز دستگاه ها مشکل ساز شد.
 
وی اظهار کرد: امروز که به صورت مستقل فعالیت می کنیم، اقدامات ما تحت عنوان تسهیل گری انجام می شود و باید اقداماتی را برنامه ریزی کنیم که دستگاه های اجرایی استان مأموریت های خود را بهتر انجام دهند.
 
انصاری خاطرنشان کرد: باید با تقویت دستگاه های مدیریت نهادهای مستقر در استان ها به پیشرفت آنها کمک کنیم.
 
وی گفت: نیروهای توانمند و کیفی در بدنه دولت جای دارند.

        انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به بروز حادثه سیل در برخی نقاط کشور، گفت: با هماهنگی وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور،  عبدالرسول پورعباس درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.


وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم