Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@15:01:17 GMT

تازه‌ترین کتاب شهید حججی به نمایشگاه رسید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۳۳۲۳

تازه‌ترین کتاب شهید حججی به نمایشگاه رسید

به گزارش جهان نيوز، شهید حججی را شاید دیده باشی و شاید هم با او زیسته باشی! شاید در مدرسه و کوچه و مسجد کنارت نشسته باشد و لحظاتی را با او سر کرده باشی. محسن در زندگی زمینی‌اش آدم خاصی نبود؛ بچه‌ای بود شرّ و شور. از آنها که می‌خواهند همه چیز را تجربه کنند؛ از آنها که می‎خواهند همه چیز را بدانند. آنچه محسن را خاص می‌کند، زندگی جهادی اوست!

زندگی ای که پایه اش جهاد بود و عمل به تکلیف و جز با خود سازی نمی توان به آن دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

«سرمشق»؛ خاطراتی کوتاه و مستند از زندگی جهادی شهید حججی برای جوانان ایرانی است. این کتاب در 4 فصل خودسازی اخلاقی، خودسازی جسمی، خودسازی علمی، بینش و بصیرت سیاسی که بر اساس زندگی شهید  حججی به رشته تحریر در آمده که همزمان با ایام نمایشگاه کتاب  توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می شود.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب «سرمشق» می‌توانند با حضور در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات شهید کاظمی خرید و یا از طریق سایت manvaketab.ir با تخفیف ویژه تهیه نمایند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کاظم حججی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: کمک همه هیئت‌ها را می‌خواهیم و تک بعدی نمی‌شود کار کرد. به من رأی دادند و رئیس فدراسیون شدم ولی من خادم ورزش سه گانه و ترای اتلون هستم. در آینده هم برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور است. می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. به امکاناتی که در استان‌ها هست روی بیاوریم. از اداره کل‌ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می‌خواهیم تا هیئت‌ها را قوی کنیم. هیئت قوی ورزشکار جذب و ورزشکار وقتی که مربی را نگه دارد، فدراسیون هم قوی خواهد بود. در بعد بین‌الملل هم ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور حرف برای گفتن داریم و مدال‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون افزود: شهید محسن حججی پسر عموی من بودند. دورانی با هم داشتیم و ایشان توفیق شهادت داشتند و من نداشتم. امیدوارم جوری کار کنیم که جلوی این شهدا سفیدرو باشیم و شرمنده شان نباشیم، چون که واقعاً شهدای مدافع حرم بودند که ما در امنیت کامل هستیم.  

ادامه صحبت‌های پسرعموی شهید حججی را در ادامه بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم