Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عومی باشگاه استقلال از پیگیری باشگاه برای حضور هواداران در ورزشگاه امام رضا (ع) برای دیدار با پدیده شهر خودرو خبر داد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین زرندی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با سایت این باشگاه گفت: استقبال هواداران تیم از لحظه ورود به مشهد مقدس بی‌سابقه و مثال زدنی بوده است که باید قدردانی مجموعه باشگاه را از مردم خوب مشهد اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران استقلال پیش از ساعت 12 برای خرید بلیت مسابقه در محل تعیین شده حاضر شدند تا نشان دهند استقلال هیچ جا تنها نیست.

وی درباره کمبود بلیت برای هواداران استقلال تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ذی‌ربط مساعدت لازم برای حضور هواداران در ورزشگاه را انجام دهند. باشگاه استقلال پیگیری لازم را انجام خواهد داد و تلاش می‌کنیم تا بر اساس قانون، هواداران استقلال بتوانند از ظرفیت خالی مانده ورزشگاه استفاده کنند تا شاهد یک روز بسیار خوب در ورزشگاه امام رضا (ع) باشیم. حقوق هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه نباید نادیده گرفته شود و برای این موضوع از تمام پتانسیل‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

بازار سیاه بلیت استقلال-پدیده به «جایگاه ویژه» رسید

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

علاوه بر هواداران اراکی که برای تماشای این مسابقه به اصفهان سفر کردند و به تشویق تیم خود پرداختند، هواداران ذوب‌آهن هم استقبال نسبتا بهتری نسبت به بازی های قبلی داشتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.

یکی از اتفاقات ویژه قبل از شروع مسابقه استقبال هواداران اصفهانی از برخی بازیکنان آلومینیوم اراک بود. برخی بازیکنان آلومینیوم هنگام ورود به ورزشگاه فولادشهر با درخواست هواداران اصفهانی و برخی هواداران خودی برای گرفتن عکس یادگاری و امضا مواجه شدند که صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم