Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی با اشاره به اساسنامه جامعه مدرسین و اتمام دوره مدیریت هیات رئیسه جامعه اظهار کرد: به استناد بند (الف) ماده 15 اساسنامه جامعه مدرسین، موضوع انتخابات هیات رئیسه جامعه در دستور کار جلسات شورای عالی جامعه مدرسین قرار گرفت که پس از برگزاری جلسه رأی‌گیری آیت الله محمد یزدی به عنوان رئیس شورای عالی جامعه و آقایان سیدهاشم حسینی بوشهری و سیداحمد خاتمی به عنوان نواب اول و دوم و محسن اراکی و محمود عبداللهی به عنوان منشی و حجت‌الاسلام ابوالقاسم وافی به عنوان امین مالی با کسب اکثریت آرای اعضای شورای عالی جامعه، به‌عنوان اعضای هیات رئیسه دوره جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای مدت دو سال  انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيت الله محمد يزدي جامعه مدرسين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد گفت: سال گذشته، سال مطلوبی به لحاظ فعالیت‌های اتاق بازرگانی بود و انشاالله سال ۱۴۰۳ پویاتر و با محتوای بهتر و اثرگذارتر نشست‌ها برگزار شود.
فاطمی گفت:انتظار می‌رود بعد از هرنشست مشکلی از تولید کنندگان حل شود و یک گشایشی در فضای کسب و کار استان یزد ایجاد شود و گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید مصوباتی داشته باشد که در سطح ملی بتوانیم ان را پیگیری کنیم و اتاق بازرگانی استان یزد می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد.
 استاندار با تاکید بر تعامل اتاق با دانشگاهیان و نخبگان استان افزود:در تلاشیم ظرفیت دانشگاه و حوزه علم و فناوری را با اتاق پیوند بزنیم.
 وی افزود: ارتباطات بین المللی و دیپلماسی اقتصادی اتاق باید فعال‌تر شود و ما در این حوزه‌ها همراه و همگام با بخش خصوصی هستیم.
وی با تاکید بر مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردم در این حوزه افزود:یک کلان پروژه اقتصادی با مشارکت کارگران در قالب شرکت تعاونی در حوزه سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه برق خورشیدی در استان تعریف شود و کارگران و صاحبان صنایع در آن سهام داشته باشند.
فاطمی عنوان کرد: به کارگران مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط صاحبان صنایع داده شود تا در این کلان پروژه اقتصادی مشارکت نمایند و به صورت ماهانه مبلغ وام از حقوق آنها کسر شود.
رئیس کمیسیون پول، سرمایه و مالیات اتاق بازرگانی یزد نیز در این نشست گفت: همچنین مقرر شد با پیگیری مسئولان استان نشستی با حضور رئیس امور مالیاتی کشور در استان برگزار شود و مشکلات و چالش‌های مالیاتی استان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری شود.
 وطن دوست افزود: مصوب شد تا دوره‌های آموزشی در حوزه‌های صادرات، امور گمرکی، واردات و مالی پویاتر از سال ۱۴۰۲ در اتاق برگزار شود.
بررسی موانع و چالش‌های پیش روی فعالان حوزه صنعت و تولید در حوزه مالیات ، سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی از دیگر مباحث این نشست بود.

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است