Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد موسوی اصفهانی از اساتید حوزه علمیه همدان با تایید خبر حمله مسلحانه به یک روحانی همدانی، گفت: حجت الاسلام مصطفی قاسمی حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز از مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان خارج شد و حدود ۲۰ متر جلوتر از درب مدرسه، توسط سرنشینان یک خودروی پژو ۲۰۶ مورد اصابت دو گلوله کلاشینکف به سر و شکم قرار گرفت که منجر به مرگ او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به این که براساس گفته شاهدان عینی، یکی از سرنشینان پژو ۲۰۶ از خودرو پیاده و با اسلحه کلاشینکف به حجت الاسلام قاسمی تیراندازی کرد و او را به قتل رساند.

وی اظهار کرد: ظاهراً شماره پلاک خودرو یادداشت شده است و ماموران انتظامی و امنیتی در تعقیب ضارب یا ضاربان هستند.

شناسایی ضارب

براساس گفته سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان، ضارب از روی اطلاعات پلاک خودرو شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرده که قاتل در اینستاگرام خود اعتراف به قتل این طلبه کرده است. خودرویی هم که قاتل از آن استفاده کرده، متعلق به خودش بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روحانی همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی