Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:19:18 GMT

مورینیو: از نظر برخی بازیکنان، من یک حرامزاده ام!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۵۷۴۴

ژوزه مورینیو این روزها به تفسیر بازی ها برای شبکه های مختلف مشغول است و در انتظار برای رسیدن یک پیشنهاد خوب.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو پاییز سال گذشته از هدایت منچستریونایتد برکنار شد و هنوز بدون تیم است. او چندی پیش اعتراف کرد که 4 پیشنهاد را رد کرده؛ چرا که پروژه آنها جاه طلبانه نبوده است. سرمربی پرتغالی در انتظار رسیدن پیشنهاد از یک تیم بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او احتمال بازگشت به ایتالیا و اسپانیا را رد نمی کند و شاید چالش حضور در لیگ فرانسه را نیز بپذیرد.

 

مورینیو در مصاحبه با تلویزیون اینترنتی "DAZN" و در پاسخ به سوالی در مورد توصیف خودش گفت:« نقاط قوت من، کیفیت، شناختف تجربه و جاه طلبی بدون حد و مرز هستند و نقاط ضعف من وحشت از باخت و نیز وحشت از انسان های کم انگیزه است.

ژوزه مورینیو یک انسان آسوده خاطر است و احساسی. ژوزه مورینیوی مربی، اهل برنامه ریزی، باهوش و نیز قاطع است. متاسفانه مردم بیشتر مورینیوی مربی را می شناند و شناختی از شخصیت حقیقی من ندارند. از برخی بازیکنانی که با من کار کرده اند نیز بپرسی، خواهند گفت که من یک حرامزاده هستم!»

 

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن

آفتاب‌‌نیوز :

نتایج ضعیف تیم فوتبال پورتو موجب شد «کونسیسائو» سرمربی این تیم تصمیماتی جدی در خصوص برخی بازیکنان اتخاذ کند.

پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسائو مواجه شده‌اند ممکن است باز هم روز‌های خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن