Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:10:14 GMT

صادرات بیش از یک میلیون دلاری کالا از راه‌آهن آستارا

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۶۰۴۷

صادرات بیش از یک میلیون دلاری کالا از راه‌آهن آستارا

امیدی از صادرات سه هزار و ۱۵۰ تن کالا به ارزش بیش از یک میلیون دلار از راه‌آهن آستارا به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«رسول امیدی» امروز(شنبه، ۷ اردیبهشت (در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: در فروردین ماه سال جاری سه هزار و ۱۵۰ تن کالا از راه‌آهن آستارا به خارج از کشور صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل گمرک بندر آستارا افزود: این مقدار کالا با ۵۰ واگن قطار به خارج از کشور صادر شد.

 

وی تصریح‌کرد: ارزش کالاهای صادر شده یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۸۶۲ دلار است.

 

امیدی با بیان‌اینکه در این مدت ۱۸ هزار و ۵۱۹ تن کالا به بارانداز راه‌آهن آستارا وارد شد، اظهار‌کرد: این مقدار کالا با ۳۰۳ واگن وارد بارانداز آستارا شدند.

 

مدیر کل گمرک بندر آستارا گفت: ارزش این مقدار کالای وارد شده به بارانداز آستارا پنج میلیون و ۶۹۸ هزار و ۱۴۶ دلار است.

 

وی با اشاره به اینکه سرامیک، سیمان، سنگ و کلینکر از جمله کالاهای صادر شده به کشورهای روسیه، گرجستان و اوکراین است، افزود: از کشورهای مذکور تخته ام‌دی‌اف، چوب و غلات وارد شد.

 

امیدی با بیان‌اینکه در فروردین ماه سال جاری، ۲۵۹ تن کالا با هفت واگن در بارانداز راه‌آهن آستارا حمل و نقل شد، گفت: ارزش این مقدار کالاهای حمل و نقل شده یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۰۰ دلار است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خسارت سیل سپاه استان بوشهر آق قلا بارانداز خط ریلی آستارا آستارا رشت راه آهن صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد