Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جام «بازی‌دراز» به صورت سالانه در تقویم ورزشی کشور ثبت شود. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار در نشست شورای هماهنگی یادواره بازی‌دراز که ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: با تلاش اداره کل ورزش و جوانان جام ورزشی با عنوان بازی‌دراز در تقویم ورزشی کشور ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز در روز جمعه هفته جاری عنوان کرد: صدا و سیما باید از ین فرصت بری معرفی استان استفاده کند.

الهی‌تبار با بیان اینکه پست‌های امدادی باید در مسیر و محورهای منتهی به ارتفاعات حضور داشته باشند گفت: با توجه به بار ترافیکی بالا در این مسیر باید طرح ترافیکی ویژه‌ای برای این محور تعریف شود.

کرمانشاه| پیش‌بینی حضور 32 هزار زائر در یادواره عملیات بازی‌درازسنندج| 1400 کردستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز سرپل‌ذهاب اعزام شدندکرمانشاه| عملیات بازی‌دراز یکی از اهداف اصلی دشمن را با شکست روبه‌رو کرد

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای برپایی ایستگاه‌های فرهنگی افزود: با شهرداری کرمانشاه به منظور ارائه خدمات هماهنگی شود.

نماینده میراث فرهنگی در این نشست از فروش بلیتهای نیم‌بها برای زائران به منظور بازدید از اماکن تاریخی خبرداد و گفت: در روزهای بزرگداشت بازی‌دراز بازدید از محوطه‌های تاریخی استان برای زائران به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

نماینده صدا و سیما در این نشست با اشاره به ویژه‌برنامه رادیویی با عنوان بازی‌دراز گفت: معرفی فرکانس‌های رادیویی استان با استفاده از تابلو در ورودی شهر اقدام مناسبی برای جذب گردشگر در این ایام و ایام دیگر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.
کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰ تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.
۱۸ تیم در این مسابقات با قضاوت داورانی از لیگ برتر فوتبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه