Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نمایش «عروس مردگان» اثری فانتزی و موزیکال با بازی نیکی کریمی و تهیه‌کنندگی مریم نراقی روی صحنه می‌رود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایش «عروس مردگان» با نقش‌آفرینی نیکی کریمی، مهران احمدی، مهران امام‌بخش، نازنین بیاتی، سارا توکلی، فرناز توللی، امیر جعفری، شقایق دهقان، ناصر عاشوری، علی عامل هاشمی، میلاد کی‌مرام و محمد لهراسبی از اواسط اردیبهشت ماه بر روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش اقتباسی است از «عروس مرده» به کارگردانی تیم برتون که نمایشی فاخر و موزیکال است.
اجرای موزیکال این نمایش برای نخستین بار در ایران روی صحنه خواهد رفت و ارکستر«ایستگاه» موسیقی این نمایش را به صورت زنده و با آهنگسازی «میلاد مهدوی» اجرا خواهد کرد.
ارکستر «ایستگاه» به سرپرستی و رهبری مهدی نوروزی پیش‌تر سابقه همکاری با موزیسین بین‌المللی «ریچارد کلایدرمن» و همکاری با ناصر چشم‌آذر را در رزومه خود دارد.
محمد معتمد نیز به عنوان سرمایه گذار، این پروژه را همراهی می کند.
امیدرضا سپهری که پیش‌تر نمایش‌های «ببخش سایمون جان»، «مهمانسرای دو دنیا»، «داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» را روی صحنه برده بود، طراح و کارگردان این نمایش است و مریم نراقی تهیه‌کنندگی این نمایش موزیکال را برعهده دارد.
«عروس مردگان» فقط 15 اجرا در تهران رویال هال اسپیناس پالاس خواهد داشت و پیش فروش بلیت آن از یکشنبه 8 اردیبهشت ساعت 12:00 بر روی سایت تیکت آغاز خواهد شد.
فراهنگ**9246**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تئاتر موزيكال عروس مردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد

با اعلام دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی، جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا ع، مهدی سیم ریز، برنامه اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی را به شرح ذیل اعلام کرد.

به گفته وی؛ نمایش "یک اتفاق ساده" به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

سیم ریز با بیان اینکه، نمایش "خداداد" به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت؛ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود، افزود: نمایش "سفرپرماجرا" به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت؛ سالن تاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش "چهارمین نفر" به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت؛ سالن تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به روی صحنه خواهد رفت.

بنا بر گفته سیم ریز، نمایش "خداداد" به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش "نارنجی" به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش "گم" به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تأتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش "بی بی و دشت ارغوانی" به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به روس صحنه نیرود، تصریح کرد: نمایش "من و برادرم اقبال" به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از پنجم تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

به گفته سیم ریز؛ نمایش "صاحب سرزمین نور" به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلّمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تاتر فرهنگسرای ویلا گرگان به روی صحنه خواهد رفت. چهاردهمین جشنواره ملّی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از تاریخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا