Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:49:39 GMT

اراک زیرساخت‌ لازم برای گردشگری سلامت ندارد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۰۰۵

اراک زیرساخت‌ لازم برای گردشگری سلامت ندارد

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه اراک زیرساخت‌های لازم برای گردشگری سلامت ندارد برضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در اراک تاکید کرد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علیرضا ایزدی ظهر امروز در در نشست مشترک با مدیران حوزه سلامت استان مرکزی با اشاره به کمبودهای استان  در زمینه فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای گردشگری سلامت اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما در زمینه پزشکی و درمان پیشرفت بسیاری داشته، کشورهایی که با کمبود امکانات در حوزه پزشکی و درمان روبه‌رو هستند یا در زمینه درمان و ارائه خدمات بهداشتی دارای ضعف هستند به کشور ما مراجعه می‌‌کنند، به همین سبب گردشگری سلامت در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید برای توریست‌های سلامت که با هیئت همراه به کشور سفر می‌کنند امکانات لازم برای اقامت و تفریح آنها فراهم شود اما باید توجه کرد که اراک در زمینه فراهم نمودن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای آنها کمبودهایی دارد که باید با تلاش مسئولان این زیرساخت‌ها فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان‌های شهرستان اراک خدمات پزشکی و درمانی مطلوب ارائه می‌دهند ولی باید در راستای جذب توریست سلامت و ایجاد انگیزه برای انتخاب بیمارستان هدف برای مقصد سفر اقدامت موثری انجام شود.

حمایت‌ دولتی‌ها از ظرفیت‌های گردشگری سلامت بیشتر شودبیمارستان رضوی قطب گردشگری سلامت ایران استتوسعه گردشگری سلامت در دستور کار دانشگاه پزشکی بیرجند قرار گرفت

ایزدی بیان کرد: از جمله اقداماتی که با همکاری مراکز درمانی و سلامت استان و به طور کلی در کشور در راستای جذب توریست‌های سلامت در استان می‌توان انجام داد، احداث مکان‌هایی با امکانات کافی برای توریست سلامت در زمینه ایجاد جاذبه‌های بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه گردشگری اصفهان از 28 خردادماه تا یکم تیرماه برگزار می‌شود که فرصت ارزشمندی برای استان در راستا جذب توریست و توسعه زیرساخت‌های کافی و تعامل بیشتر با نهادها و دستگاه‌های مربوطه است که باید به آن توجه داشت.

انتهای پیام/

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غار سهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

رضا حیدری  افزود: برای تقویت زیرساختهای گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحدهای اقامتی، سرویس‌ بهداشتی، نمازخانه و غیره  ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاههای مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاههای مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه