Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:24:17 GMT

پل های دوقولوی گچین یکی از خاص ترین پل های کشور است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۰۴۸

پل های دوقولوی گچین یکی از خاص ترین پل های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش باقر جوان عصر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت احداث پل‌های دو قلو گچین بیان داشت: احداث این پل‌ها که از منحصربفرد ترین پلهای کشور به شمار می‌رود و استقامت عبور محموله‌های ترافیکی سنگین و فوق سنگین تا بیش از هزار تن را دارد که نشان دهنده شاهکار مهندسی است.

وی در ادامه به توضیح در مورد مشخصات پل‌ها و راهداری پویا و توانمند پرداخت و گفت: یکی از این پل‌ها که ۲۰۰ متر طول دارد که شامل ۲۰ دهانه ۱۰ متری است و دیگری ۱۰۰ متر که شامل ۱۰ دهانه ۱۰ متری است که عرض کل هر یک از این پل‌ها ۹ متر است که ۸ متر از آن سواره رو و ۲ جانپناه نیم متری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تقریباً ۱۰۰ درصد ساخت این پل‌ها انجام شده که فقط روسازی طرفین پل‌ها باقی مانده است افزود: با اجرا و بهره برداری این پروژه یکی از نقاط حادثه خیز محور بندرعباسبندرخمیر حذف و محور بندرخمیر به بندرعباس بیش از ۱۶ کیلومتر کاهش و موجب صرفه جویی سوخت و زمان خواهد شد.

کد خبر 4601649

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان