Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که صاحبان پوشالی ایسنتاگرام خود مصداق بارزی برای ترویج خشونت و تروریست هستند و به صفحات مجازی امثال حاجیلوها و مرادی ها کاری ندارند، با تروریست خواندن سپاه و یا آنانی که تنها عطوفت اسلام را اشاعه می دهند، صفحاتشان را می بندند و برخورد می کنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نافع،  ظهر امروز یک طلبه همدانی توسط یکی از اوباش این شهر به ضرب گلوله به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهدان عینی چهره قاتل را دیده اند و البته طبق شنیده ها بهروز حاجیلو که فعالیت بسیار در اینسنتاگرام دارد و گفته می شود نوچه یا پادوی وحید مرادی یکی از شاخ های ایسنتاگرامی است دست به این قتل وحشتناک زده است.
در حال حاضر نیروی انتظامی به دنبال دستگیری قاتل است و جواب پرسش های خوانندگان در این باره در خبرهای بعدی منتشر می شود.
اما برسیم به حاجیلوبا بیش از 44 هزار فالور یا همان دنبال کننده! او در استوری خود نوشته که " الانم یه اخوندو بدرک واصل کردم همدان خیابان شهدا"، صاحبان ایسنتاگرام مدعی هستند که با ترویج خشونت و بی بندوباری و مسائلی از این دست به جد برخورد می کنند اما آیا چنین اتفاقی تاکنون رخ داده؟ خیر
با یک نگاه ساده 10 ثانیه ای به صفحه ایسنتاگرامی حاجیلو و امسال او مشاهده می کنیم که عمده تصاویر و فیلم های منتشر شده توسط خودش با اسلحه است، آنقدر این مسئله شور است مشخص ه حتی دوستان حاجیلو در ذیل برخی پست هایش نوشته اند: "داش بهروز فیلمارو با اسلحه نذار گیر میوفتی"، اینجا ضعف دستگاه های نظارتی یک طرف و برخورد دروغین و دو گانه صاحبان ایسنتاگرام با کاربران این فضا که مروج خشونت هستند طرف دیگر است.
در حالی که صاحبان پوشالی ایسنتاگرام خود مصداق بارزی برای ترویج خشونت و تروریست هستند و به این صفحات مجازی امثال حاجیلوها و مرادی ها کاری ندارند، با تروریست خواندن سپاه و یا آنانی که تنها عطوفت اسلام را اشاعه می دهند، صفحاتشان را می بندند و برخورد می کنند!
کدام مصداق خشونت است امثال حاجیلوها که با انتشار تصاویر خود با اسلحه، رعب و وحشت را در دل جامعه ایجد می کنند یا آنانی که اسلام حقیقی را ترویج؟
جامعه کی می خواهد از شر این اراذل و اوباش راحت شود، که تفکر پوچ و وهم یافته خود را با لایک شدن در ایسنتا و حامیان اصلی تروریست، شکل داده اند، سودجویی صاحبان ایسنتاگرام به بهانه ایجاد شاخ های ایسنتاگرامی برای قتل و کشتار بی گناهان در جای جای این جهان.بر کسی پوشیده نیست، ما انگار هنوز هم که هوز عده ای خود را به خواب زده اند.
زمین دشمن مشخص است اما معلوم نیست چرا دستگاه های نظارتی کاری انجام نمی دهند و از صاحبان ایسنتاگرام و امثال آن شکایتی برای دادخواهی تنظیم نمی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فضانورد چینی به مدار زمین می‌روند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، آژانس فضایی سرنشین دار چین اعلام کرد، سفینه فضایی خدمه شنژو۱۸ روز چهارشنبه به سکوی پرتاب مرکز پدتاب ماهواره جیوکوان در شمال غربی چین منتقل شده و بواسطه موشک لانچ مارچ این عملیات اجرا می‌شود.

موشک و سفینه فضایی از کارخانه آزمایش مونتاژ آن از یک مسیر یک و نیم کیلومتری گذر و به محل پرتاب منتقل شدند. موشک به همراه فضاپیما به صورت عمودی برای آزمایش قبل پرتاب بررسی شد تا مشکلات احتمالی قبل از پرتاب برطرف شود و زمان انتظار برای اجرای مأموریت کاهش یابد.

بر اساس گزارش این آژانس، امکانات و تجهیزات موجود در سایت پرتاب در شرایط خوبی قرار دارند و بررسی‌های مختلف عملکرد قبل از پرتاب مجدد صورت می‌گیرد.

آژانس فضایی سرنشین‌دار چین گفته است: سفینه فضایی به زودی و در زمان مناسب پرتاب می‌شود و اکنون چین آماده پرتاب فضانوردان مأموریت شنژو۱۸ است.

به گفته این سازمان، عملیات پیش‌رو پروژه فضانوردی بزرگی است که نشان دهنده پیشرفت چین در حوزه فضاپیما‌ها و فضانوردی است. تیم شنژو۱۸ شامل سه فضانورد حرفه‌ای است که طی یک مأموریت شش ماهه به ایستگاه فضایی این کشور سفر سفر می‌کنند.

این ایستگاه فضایی در اوایل سال ۲۰۲۱ پرتاب شده و تا کنون میزبان چندین مأموریت فضایی بوده است.

مأموریت شنزو۱۸ نشان دهنده توانایی‌های پیشرفته چین در فضانوردی و فضاپیما‌های ساخته شده در داخل کشور است. این مأموریت جدید همچنین نشانگر تمامیت چین در تلاش برای توسعه فناوری‌های فضایی و ارتقای نفوذ فضایی کشور است.

با اجرای این عملیات چین به عنوان یکی از کشور‌های پیشرو در صنعت فضایی جای می‌گیرد و نشان می‌دهد که توانایی برنامه‌های پیشرفته فضایی را دارد. این مأموریت همچنین بیانگر آن است که چین به سرعت در جهت توسعه فضانوردی و فضاپیما‌های پیشرفته قدم بر می‌دارد و در آینده نیز نقش مهمی در اکتشافات فضایی خواهد داشت.

هدف اصلی این مأموریت، تعمیر و نگهداری آرایه خورشیدی ماژول هسته «تیانه» (ایستگاه مداری چین) است. پنل‌های خورشیدی بزرگ این آرایه در معرض برخورد ریزشهاب‌سنگ‌ها قرار دارند و به همین دلیل نیاز به تعمیر و بازسازی آن به منظور پیشبرد مأموریت‌ها و اهداف فضایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم)
  • چین ۳ فضانورد را به ایستگاه فضایی‌اش می‌فرستد
  • سه فضانورد چینی به مدار زمین می‌روند
  • سفینه های فضایی بر روی زمین! + عکس
  • ۳۱  فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد