Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی هدایت در مراسم افتتاح تعدادی از واحد‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس با بیان اینکه امروز ۵ هزار و ۲۱۷ واحد مسکن مهر افتتاح و ساخت و کلنگ زنی ۷ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی به صورت مشارکتی با عنوان برنامه اقدام ملی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شده است، گفت: مجوز احداث تصفیه خانه شماره دو پردیس از سازمان حفاظت محیط زیست اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت عمران شهر جدید پردیس تکمیل پروژه‌های روبنایی بوده که از همین رو امروز ۶ باب مدرسه و یک واحد خدمات درمانی به بهره برداری می‌رسد. تا به امروز شاهد افتتاح این حجم واحد روبنایی در پردیس نبوده ایم و مجموع سرمایه گذاری برای این پروژه‌ها، ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: ساخت تمام مراکز محلات شامل مساجد، مدارس و واحد‌های تجاری با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار دادیم که همزمان با ساخت پروژه‌های تجاری از سوی بخش خصوصی به دلیل جذاب بودن آنها، دیگر پروژه‌های روبنایی نیز از همین محل ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پرونده مسکن مهر سال ۹۸ بسته می‌شود

وی تصریح کرد: شرکت عمران شهر جدید پردیس، خرید نصبیات را با ساز و کار حقوقی مشخص انجام داده و شرکت کوزو به عنوان پیمانکار یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن مهر پردیس، تعداد زیادی از نصبیات را خریداری کرده و در انبار‌ها نگهداری می‌کند.

هدایت با اشاره به اینکه سهمیه ۱۶ هزار واحدی شهر جدید پردیس از ۲۰۰ هزار واحدی است که بر اساس برنامه اقدام ملی در این شهر ساخته خواهد شد، افزود: از سال ۹۱ تاکنون در پردیس پروژه مسکونی جدیدی آغاز نشده بود، اما از امروز احداث ۷ هزار و ۶۳۵ واحد از ۱۶ هزار واحد سهمیه پردیس کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی ساخت این ۱۶ هزار واحد را پیگیری خواهیم کرد افزود: پس از التهاب در بازار مسکن فشار مالکان بر ما مضاعف شده و باید تا قبل از فصل بارش، پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

هدایت تصریح کرد: هیچ مانعی در تکمیل مسکن مهر پردیس از نظر مصوبات قانونی وجود ندارد و تاکنون ۲ جلسه شورای مسکن با ریاست وزیر راه و شهرسازی با موضوع رفع موانع قانونی تکمیل مسکن مهر پردیس برگزار شده است و از این پس ماهانه یک جلسه با دستگاه‌های خدمات رسان برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما در شهر جدید پردیس عدم تحویل پروژه‌های عمرانی غیر مسکونی از سوی دستگاه‌های دولتی است و طی سه تا چهار سال گذشته، پروژه‌های ساختمانی دستگاه‌های دولتی را تکمیل کرده ایم، اما هنوز نتوانسته ایم به دستگاه‌های بهره بردار تحویل دهیم.

انتهای پیام/

مانعی در تکمیل مسکن مهر پردیس از نظر مصوبات قانونی وجود ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته