Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@17:56:32 GMT

دستگیری 5 شکارچی در دشتی بوشهر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۳۴۴

به گزارش ایلنا، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اعلام این خبر افزود: در پی اجرای طرح همکاری‌های مشترک بین شهرستانی در حوزه شهرستان دشتی برای برخورد با متخلفان شکار و صید در طی یک روز، تعداد ۵ نفر متخلف شکار و صید قبل و هنگام شکار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سید احسان موسوی عنوان کرد: از متخلفان تعداد یک سر خرگوش، ۳ قبضه سلاح ساچمه‌زنی، یک قبضه سلاح بادی ۵/۵ مدل pcp به همراه ۳۷ فشنگ ساچمه‌زنی، یک عدد اسپیکر، دو رشته دام زنده‌گیری پرندگان، دو عدد قطار فشنگ و دو عدد چاقو کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این ارتباط اظهار کرد: فصل بهار فصل زادآوری حیات‌وحش بوده و شکار حیات‌وحش در این فصل بسیار ناجوانمردانه است.

فرهاد قلی‌نژاد خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی و دوستداران طبیعت می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارشات خود را به نزدیک ترین اداره یا پاسگاه محیط بانی اطلاع داده و یا با شماره تلفن ۳۳۵۳۷۰۶۴ تماس حاصل نمایند.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت محیط زیست این آمادگی را دارد که در تمامی ساعات شبانه‌روز به‌صورت قاطع با متخلفان زیست‌محیطی برخورد کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محیط زیست استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد

رضا شاه حسینی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه محیط‌بانان پارک ملی کویر در کنترل معابر ورودی منطقه متوجه موارد مشکوک شدند، ابراز داشت: رد زنی حاکی از تردد دو نفر پیاده به سمت سیاه‌کوه بود.

وی ضمن بیان اینکه متخلفان به صورت غیر مجاز در حال تردد بودند، افزود: محیط‌بان‌ها پس از تحقیقات و کمین کردن در مسیر، موفق به شناسایی شکارچیان شدند.

رئیس اداره پارک ملی کویر گرمسار ضمن بیان اینکه دو متخلف دستگیر شدند، ابراز داشت: در رد زنی محل اختفا و بیتوته آنها پرداخته یک قبضه سلاح کمرشکن شکاری کشف شد.

شاه حسینی مقدم در ادامه تصریح کرد: تعداد ۲۳ عدد فشنگ ساچمه و ۲۷ عدد فشنگ چهار پاره و همینطور ۱۳ عدد فشنگ گلوله زنی دیگر کشفیات این پرونده است.

وی افزود: پرونده متخلفان برای ادامه سیر مراحل اداری به مراجع قضائی شهر گرمسار ارجاع داده شده است.

کد خبر 6081467

دیگر خبرها

  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی