Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

مرگ جوان ۳۳ ساله در ورزشگاه آزادی ارتباطی به حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان ندارد
رئیس اورژانس تهران درباره مرگ جوان ۳۳ ساله طی بازی ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقایقی جالب درباره تاریخ انقضای مواد غذایی +اسامی خوراکی‌های خوشمزه‌ای که تا ابد فاسد نمی‌شوند!
امروزه، اکثر محصولات غذایی بسته بندی شده بر روی خود تاریخ تولید و همچنین تاریخ انقضا حک کرده‌اند و برای استفاده از آن زمان تعیین کرده اند.

بعید است دانشگاهی ساخت ماهواره دانشجویی را آغاز کند/ شبکه ماهواره‌ای مخصوص در کشور ما وجود ندارد/ مطمئناً برنامه‌های هوایی سال ۹۸ درخشان خواهند بود
دبیر ستاد فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: بعید است دانشگاهی بخواهد کار ساخت ماهواره دانشجویی را آغاز کند.

تاثیر ویتامین C بر سرماخوردگی/ با مصرف آجیل از بیماری‌های قلبی در امان بمانید/ ماست بخورید تا فشار خونتان آمپر نچسباند
تحقیقات بسیاری نشان داده است که ویتامین C تاثیری برای پیشگیری از سرماخوردگی ندارد. علاوه بر این، دوز‌های ۲۰۰۰ میلی‌گرمی این ماده می‌تواند خطر سنگ کلیه را افزایش دهد.

ماجرای اختلاس ۵ میلیارد تومانی در آموزش و پرورش/ دستگاه قضا اتهامات را بررسی می‌کند
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: اختلاس پنج میلیارد تومانی در آموزش و پرورش زاهدان از سوی نهاد‌های مربوطه در حال بررسی است.

توصیه‌های طلایی برای درمان التهاب لثه/ باکتری‌های دهانی قلب‌تان را بیمار می‌کند
یک متخصص دندان گفت: التهاب لثه یک عامل خطر آفرین برای بیماری قلبی است؛ التهاب یک مکانیزم محافظتی در بدن انسان است اما در دراز مدت به بافت‌ها آسیب می‌رساند.

همه چیز درباره سفر کردن در دوران بارداری/ مسافرت برای کدام زنان باردار ممنوع است؟
یک جراح و متخصص زنان و زایمان گفت: سفر کردن برای زنان در طول دوران بارداری باید با شرایط خاص باشد، سفر به زنانی که سابقه زایمان زودرس دارند، توصیه نمی‌شود.

۴۰ میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت/ تعداد قابل‌توجهی از مردم بیمه نیستند/ حذف دفترچه بیمه کاغذی از ۶۰۵ بیمارستان دولتی
موهبتی گفت: با وجود تصویب قانون بیمه شدن اجباری، تعداد قابل توجهی از مردم تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند.

کنکور ۹۸/ کنکوری‌ها چگونه از چشم‌های خود محافظت کنند؟
داوطلبان در ایام منتهی به کنکور نیاز به چند ساعت استراحت دارند تا چشم‌هایشان دچار اسپاسم تطابق نشود.

در کاهش آمار سزارین موفق نبودیم/ ماماها در تجویز سونوگرافی نباید نیاز به امضای پزشک داشته باشند
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نباید ماماها در فرآیند نسخه نویسی و تجویز سونوگرافی نیاز به تایید پزشک داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد

دکتر فریدرضا صحی‌زاده روز یکشنبه با بیان اینکه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واماکن عمومی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های بهداشتی و حفظ سلامت غذایی زائران ومجاوران دارد، گفت: طرح تشدید سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با فعالیت و نظارت دقیق کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ثامن مشهد آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه یافت.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از هشت هزار بازدید نظارتی از اماکن عمومی و تهیه وتوزیع مواد غذایی و غیره در مناطق زیر پوشش مرکز بهداشت ثامن مشهد انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت ثامن مشهد گفت اظهار کرد: در این بازدیدها، سه هزار و ۲۵۹ اخطاریه بهداشتی به متصدیان این مراکز برای رفع نواقص صادر شد.

صحی‌زاده با بیان اینکه در این مدت بیش از هشت تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و ضبط و نابود شد، افزود: همچنین در این بازدید ۵۰۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف و معدوم شد
  • این خوراکی‌ها را برای افزایش طول عمر بخورید
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • معدوم‌سازی ۴۷ تن کیلوگرم مواد غذایی فاسد
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • با پرهیز از این سه ماده غذایی جوان بمانید
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • امحای سه تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در فریمان