Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل در مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی به تشریح جوایز بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان پرداخت و گفت: دانشجویان استعداد برتر در 4 زمینه حمایت می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسبلان‌ما، عصر امروز مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی و معرفی جایزه های بنیاد نخبگان در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد 

 ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه بالاترین حمایت از پایان نامه ها را در شمالغرب کشور داریم گفت: در جهت جذب و نگهداری استعدادها برنامه های حمایتی اعم از حمایت های مالی، آموزشی و پژوهشی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای نفرات برتر المپیادها و برگزیدگان ورودی ها تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که دانشجویان می توانند از آن ها استفاده کنند، ادامه داد:
برای همه مقاطع تحصیلی این بسته های تشویقی را در نظر گرفته ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی یکی از معتبرترین تولیدات کشور را تولیدات علمی دانست و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه گام های خوبی برداشته  بطوریکه با افزایش کیفیت آموزشی توانسته ایم به کمک دانشجویان این تولیدات را توسعه دهیم.

تشریح انواع جایزه های بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان

حسین شایقی رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل و عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم به تشریح فعالیت های بنیاد نخبگان پرداخت و گفت: بنیاد نخبگان هر ساله به تعدادی از دانشجویان صاحب استعداد برتر در مقاطع مختلف تحصیلی، جایزه‌هایی را در ۴ دسته اعطا می‌کند.

وی افزود: یکی از این جوایز، جایزه آموزش است که با هدف تسهیل مسیر آموزشی و هدایت دانشجویان برای ورود به عرصه آموزش است و جوایز دیگر، جایزه پژوهش است که با هدف تسهیل مسیر پژوهشی و هدایت دانشجویان برای ورود به عرصه پژوهش است.

شایقی سومین نوع جایزه را جایزه فنّاوری عنوان کرد و گفت: این جایزه با هدف تسهیل مسیر فنّاورانه و نوآورانه و هدایت دانشجویان برای ورود به عرصه کارآفرینی طراحی شده است.

وی افزود: چهارمین نوع جایزه بنیاد نخبگان، جایزه فرهنگ که با هدف ارتقای فرهنگ اسلامی ـ ایرانی،‌ تقویت هویت ملّی و رفع نیازهای مادّی و اجتماعی دانشجویان اهدا می شود.

 

استقرار 160 واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی

برومند صلاحی رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال به صورت وام چهار درصد و بازپرداخت با ۳.۵ سال تنفس از ایده ها حمایت می کند.

وی با بیان اینکه مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی جزو مراکز رشد جامع بوده و از همه رشته ها ایده پذیری می کند، تصریح کرد: هم اکنون ۱۶۰ واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی مستقر هستند،

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل سید کریم تهامی، عضو جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در جمع ۴۳ نخبه برگزیده کشور نامزد دریافت جایزه نوبل ایرانی «جایزۀ البرز ۱۴۰۳» در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی شد.
جایزه البرز نخستین و باسابقه‌ترین جایزه علمی کشور با بیش از نیم قرن قدمت است که از سال ۱۳۴۲ با هویت مستقل عنوان‌دار جایزه نوبل ایرانی است.
لازم به ذکر است مراسم اهدای جایزه نوبل ایرانی با حضور مقامات عالی کشور روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران به صورت زنده برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • اجرای «برنامه توانمندساز» بنیاد ملی نخبگان در مسیر نخبگی
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد