Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:48:07 GMT

بوشهر|عامل تیراندازی در دشتستان تسلیم پلیس شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۷۳۸

بوشهر|عامل تیراندازی در دشتستان تسلیم پلیس شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: فردی که با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت شخصی در شهر برازجان تیر اندازی و او را زخمی کرده بود شناسایی و دستگیر شد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، سرهنگ سیدجواد رضوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان از  برقراری امنیت پایدار در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: امنیت پایداری در دشتستان برقرار است و در این راستا با مشارکت مردم متخلفان در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت متخلفان در همه عرصه‌ها توسط پلیس شناسایی، کشف و متلاشی می‌شود خاطر نشان کرد: فضای دشتستان برای مخلان امنیت، ناامن است چراکه در کوتاه‌ترین زمان در چنگال عدالت قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس دشتستان با اشاره به تیراندازی در برازجان و زخمی شدن یک نفر تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به  مجروحیت در شهر برازجان، مأموران پلیس  امنیت عمومی دشتستان بلافاصله به محل حادثه  اعزام و تحقیقات و بررسی های لازم را آغاز کردند.

سرهنگ رضوی گفت: مأموران انتظامی با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، هویت متهم  را در شهر برازجان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در نتیجه اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و پیشرفت تحقیقات و  بازرسی‌های متعدد از مخفیگاه‌های احتمالی متهم و به موازات آن بهره گیری از رویکرد جامعه محوری و استفاده از  ظرفیت معتمدان محلی ، متهم عرصه را بر خود تنگ دید و خود را به پلیس تحویل و یک قبضه اسلحه کلت کمری به کار رفته در تیراندازی را تحویل داد.  

بوشهر|عامل تیراندازی در دالکی دشتستان دستگیر شدعاملان تیراندازی در دشتستان دستگیر شدند/استان بوشهر برای متهمان و اشرار ناامن استعامل تیراندازی منجر به جرح در دشتستان دستگیر شد

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را  اختلافات شخصی  با شاکی اعلام و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس

سرهنگ سعید راستی گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت، اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیز شناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس