Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - استاندار زنجان گفت: تعهدهاي راه وشهر سازي به برخي دستگاههاي اجرايي استان در ارتباط با توافقنامه بازگشايي معابر پادگان شهر زنجان تعيين تکليف شد.

به گزارش ايرنا، فتح الله حقيقي روز شنبه در جلسه بررسي مشکلات پادگان استان زنجان افزود: مشکلاتي در ارتباط با توافقنامه بازگشايي معابر و تعهدات راه شهر سازي استان به دستگاههاي وجود داشت که امروز اين مهم برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل دفتر فني، حمل و نقل و ترافيک استانداري زنجان در اين ارتباط گفت: در زمان استاندار وقت دال بر بازگشايي معابر پيراموني پادگان که يکي از بندهاي آن به موضوع واگذاري اراضي تحت تعهد دولت به دستگاههاي که بايد واگذار مي کرد اختصاص داشت.
اسرافيل نيازي افزود: بر اين اساس 121 هکتاري که به نام ارتش جمهوري اسلامي واگذار شد فاقد سند بود و استان به خاطر حل معابر پادگان با واگذاري 121 هکتار زمين به نام ارتش اقدام کرد.
وي اضافه کرد: طبق توافقنامه 20 هکتار از 121 هکتاري تعهد دولت به دستگاههاي اجرايي براي واگذاري را شامل مي شد که با رايزني ارتش زنجان مقرر شد اين ميزان به 10 هکتار تقليل يابد.
اين مسئول ادامه داد: در مجموع 12 هکتار با معابر دسترس لحاظ شد و به دليل آنکه سند به نام ارتش بود که بايد نسبت به آزادسازي اقدام کند که در چند سال گذشته اين موضوع در حال پيگيري قرار داشت.
وي اضافه کرد: طبق بند دال توافقنامه مقرر شد زمين هاي واگذاري و قرار دادهاي منعقده قبلي از سوي راه و شهر سازي استان با دستگاههاي ذي ربط در اراضي 131 هکتاري طي جلسه اي با استانداري نسبت به حل و فصل آن از سوي ارتش اقدام شود
نيازي افزود: بر اين اساس 12 هکتاري که مجوز رها سازي آن از سوي ارتش انجام گرفته در اختيار راه شهر سازي به عنوان نماينده دولت قرار گيرد که پس از تفکيک در اختيار دستگاههاي که قبلا تعهدات داده شده واگذار شود.
به گزارش ايرنا، پادگان تيپ 216 زرهي ارتش جمهوري اسلامي در زميني به مساحت 270 هکتار در مرکز شهر زنجان واقع و با عبور اتوبان 22 بهمن از ميان آن، به 2 بخش شمالي و جنوبي تقسيم شده است.
در سفر نخست رهبر معظم انقلاب به استان زنجان در سال 82، موضوع جابجايي اين پادگان 270 هکتاري از داخل شهر مطرح و مصوب شد.
با گذشت اين مدت، در کنار تلاش استانداري براي صدور سند قطعي براي اين پادگان، شهرداري براي بازگشايي مسيرهاي شرقي و غربي اين ناحيه اقدام کرد که منتج به شکل گيري بلوار ارتش در ضلع غربي آن شد.
9646/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در راستای کنترل بحث ترافیک، دوربین‌های نظارتی سطح شهر افزایش پیدا می‌کند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اولویت شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به دو بخش تقویت حمل‌ونقل عمومی و حل مشکل ترافیک تقسیم می‌شود که به عقیده من در هر دو حوزه اقدامات خوب و رو به جلویی انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا در حوزه نوسازی نیز نسبت به خرید ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدام شده است و در این راستا افزایش تعداد اتوبوس‌های شهری به ۱۰۲ دستگاه انجام گرفت.

عضو شورای شهر زنجان گفت: از این تعداد ۴۱ دستگاه اتوبوس خریداری شد که ۲۰ درصد اعتبارات آن از شهرداری و ۸۰ درصد نیز از محل اعتبارات یارانه‌ای دولت تأمین شد.

نجفی با اشاره به اینکه در حوزه هوشمندسازی بحث کنترل ترافیک نیز نسبت به جاگذاری دوربین‌های نظارتی اقدام شده است، گفت: در همین راستا هشت دستگاه دوربین در اختیار پلیس راهور شهر زنجان گذاشته شده است که به زودی مجوز فعالیت این دوربین‌ها از راهور ناجا اخذ و به ثبت تخلفات رانندگی و کنترل ترافیک شهری کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در اغلب نقاط شهر فعال هستند، گفت: سرورهای نصب شده، قابلیت ثبت و ضبط ۲۴ ساعته وقایع رخ داده در محل‌های دارای دوربین را دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از دوربین‌ها چند منظوره هستند، افزود: برای مثال دوربینی داریم که هم در حوزه ترافیک و هم نظارت فعال است.

نجفی با بیان اینکه عملیات جاگذاری فونداسیون دوربین نظارتی خیابان کارگر نیز در روزهای اخیر گفت: دو دوربین نظارتی نیز برای مسائل نظارتی نصب خواهد شد اما در مواقع لزوم
دو منظوره استفاده می‌شود و می‌توان برای اعمال قانون در تخلفات رانندگی نیز بهره برد.

کد خبر 747190

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است