Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@02:25:00 GMT

راز زیبایی و شادابی پوست مگان مارکل

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۸۷۷۴

راز زیبایی و شادابی پوست مگان مارکل

مگان مارکل، دوشس ساسکس، از زمان آغاز نامزدی اش با پرنس هری به سمبلی از زیبایی و زنانگی تبدیل شده است، بسیاری از زنان و دختران درباره راز پوست یکدست و شاداب او می‌پرسند. خانم نیکولا جوس، کارشناس پوست، مو وزیبایی، و مسئول آماده سازی صورت مگان قبل از ازدواج در ماه مه گذشته، راز شادابی پوست صورت دوشس ساسکس را افشا کرد و گفت:

"ماسک‌های خانگی صورت خیلی مفید هستند، آسان و در دسترس می‌باشند، و می‌توان از طریق این ماسک‌ها مثل مگان مارکل به پوست شاداب و زیبا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سایت مجله Cosmopolition آمریکا، توصیه‌های خانم "نیکولا جوس" کارشناس زیبایی مگان مارکل را نقل کرده که در زیر آمده است.

۱. ماسک روغن نارگیل
ماسک روغن نارگیل یکی از ماسک‌های برگزیده نیوکلا است. (یک قاشق چایخوری زردچوبه) و (دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل) را با هم مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه، آن را روی صورت قرار دهید و سپس صورت خود را بشویید.

زردچوبه آرام کننده پوست صورت است و التهابات آن را کاهش می‌دهد. نیکولا می‌گوید ترکیب روغن نارگیل و زردچوبه پوست صورت را روشن و مرطوب می‌کند و از خشک شدن آن جلوگیری می‌نماید.

۲. ماسک جوی پرک
جو پرک اسکراب و لایه بردار طبیعی پوست است و عسل سفید به عنوان یک مادّه ضد باکتریایی طبیعی عمل می‌کند و این دو عنصر برای از بین رفتن آکنه و داشتن پوست نرم و بدون التهاب کمک می‌کنند.

این ماسک از ترکیب (یک چهارم لیوان جوی پرک) با (دو قاشق چایخوری عسل سفید) تهیه می‌شود و پس از تهیه به آرامی صورت را با آن ماساژ دهید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی زیبایی پوست شادابی پوست مگان مارکل ماسک صورت روغن نارگیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)

 

 

 

مواد لازم:   آرد +/- 450 گرم   آب گرم - 100 میلی لیتر   کره - 50 گرم   شکر - 260 گرم   تخم مرغ - 1 عدد   وانیل   کمی نمک   جوش شیرین - 1 قاشق چایخوری   طعم دهنده ها:   دارچین - 1 قاشق چایخوری   جوز هندی - 1/4 قاشق چایخوری   زنجبیل - 1/2 قاشق چایخوری   هل - 1/4 قاشق چایخوری   در دمای 180 درجه سانتیگراد حدود 15 دقیقه بپزید. زمان و دمای پخت بسته به فر ممکن است متفاوت باشد.   تزئین:   پودر قند - 150 گرم   آب - حدود 7 قاشق چایخوری   آب لیمو - 1-2 قاشق چایخوری (اختیاری)       منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم) طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)

دیگر خبرها

  • معجزه ۳ روغن طبیعی برای رشد مو
  • ببینید | غذا دادن به یک خرس غولپیکر توسط مرد روس با قاشق
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا برای سلامتی، پوست و مو
  • با فواید غنی زردچوبه و دانه چیا آشنا شوید
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • بارندگی‌ وطراوات و شادابی شهر زاهدان
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید