Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سپاهان تایید کرد که تیمش در نیمه نهایی جام حذفی استقبال خوبی از پرسپولیس خواهد داشت.

طرفداری- مسعود تابش در مورد اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس گفت:‌

باعث تاسف است که این اتفاقات در ورزشگاه‌های ما می‌افتند. نمی‌دانم جریان چیست اما باید به این مسائل رسیدگی شود. حتی در سالن‌های والیبال و بسکتبال ما هم جنجال و تنش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به نحوی این فضا اصلاح شود. مردم می‌خواهند از فوتبال لذت ببرند اما واقعا اینطور نیست.

به گزارش فارس، تابش در ادامه گفت:‌

حساسیت این بازی از قبل مشخص بود و مصاحبه‌های قبل از بازی این حساسیت را دو چندان کرد. ما در تهران مهمان بودیم و دوست داشتیم میزبانی بهتری از ما شود. لیدرباشگاه پرسپولیس در فضای مجازی پست می‌گذارد که حتی یک سپاهانی هم به ورزشگاه نیاید و همین مساله باعث ایجاد جرقه شد. من نمی‌دانم چگونه تصمیم گرفتند که هواداران سپاهان را بالای سر هواداران ما مستقر کنند؟ خودم به شخصه از این فوتبال لذت نبردم. همه چیز تحت تاثیر آشوب بود و در وسط زمین هم جنگ گلادیاتوری انجام شد.

وی در مورد حضور هواداران پرسپولیس در طبقه بالای جایگاه هواداران سپاهان افزود:‌

شب قبل از بازی هماهنگی شد که اگر تماشاگران ما اضافه تر آمدند بتوانند از طبقه دوم استفاده کنند و اگر هم نیامدند، کسی بالای سر هواداران ما نباشد. ما در بازی با استقلال هم که طبقه دوم را افتتاح کردیم، پیش بینی کردیم که طبقه بالای سر آن‌ها را خالی بگذاریم که خود استقلالی‌ها را چون زیاد آمده بودند، بالای  جایگاه خودشان نشاندیم. وضعیت فیزیکی ورزشگاه آزادی به گونه‌ای است که طبقه دوم کاملا به جایگاه پایین اشراف دارد و نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته شد.

تابش در ادامه گفت:‌

انواع و اقسام فحاشی‌ها در طول بازی صورت گرفت. ما به خاطر فحاشی دو نوبت از حضور تماشاگر محروم شدیم، آیا این همه فحاشی و سنگ پرانی تنبیه ندارد؟ حتی به نیمکت ما هم سنگ پرانی کردند اما هیچ توجهی به آن نشد. تعداد زیادی از هواداران ما خمی شدند و من دیدم که جایگاه هواداران ما غرق خون بود. متاسفانه به نظر می‌رسد رسانه‌های ورزشی و شبکه‌های تلویزیونی به صورت هماهنگ شده به سپاهان و هواداران سپاهان حمله می‌کنند. متاسفانه کسی به این مساله توجه نمی‌کند که شاید شرایط میزبانی درست نبوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص رای صادره از سوی کمیته انضباطی گفت:‌

ما در خصوص این اتفاقات فیلم و سند کافی داریم و امروز به صورت مکتوب درخواست تجدید نظر در این رای را ارائه می‌دهیم. یزدانی را با قرار موقت محروم کرده‌اند اما ما جمعه بازی داریم و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. گفته‌اند بعد از این بازی باید به کمیته انضباطی بیاید. ما موافق صحبت‌های او نبودیم و به او تذکر هم دادیم. با اینحال او بازیکن با اخلاق و تحصیلکرده‌ای است و تا به حال یک کارت قرمز هم نگرفته است. یزدانی تحت فشار صحبت کرده و واکنش نشان داده که بعد از آن هم اعلام کرد که منظورش چیز دیگری بوده است.

وی در ادامه افزود:‌

آیا رفتار بیرانوند و الفاظی که به کار برد نباید دیده شود؟ او به فارسی و انگلیسی به بازیکن ما توهین کرد و با حرکات دستش هم این کار را تکرار کرد. بحث شکایت از بیرانوند را حتما پیگیری می‌کنیم. او به بازیکن ما توهین کرد و انواع حرکات ناپسند را انجام داد. بحث شکایت از لیدر باشگاه پرسپولیس را هم کانون هواداران ما پیگیری خواهد کرد. ضمن اینکه آقای برانکو هم با دست به سینه ناظر بازی زد. 

تابش در مورد اینکه برانکو در این مورد گفته است که نمی‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند، گفت:‌

برانکو زیرکانه صحبت می‌کند. فیلم این اتفاق هست. به او نشان بدهید. آقای حسن زاده خودش در ورزشگاه بود و قطعا دیده است که تعداد زیادی از هواداران ما زخمی شده‌اند. هم سر شکسته داشتیم و هم کمر شکسته. آقای عرب هم مصاحبه کرده و گفته شکایت می‌کنیم و... من می‌گویم بهتر است بنشینیم و تدبیری بیندیشیم که این فضای حاکم بر ورزشگاه‌ها را عوض کنیم. دیدیم که مردم کشورمان در مناطق سیل زده چقدر کمک کردند، چرا این همدلی در ورزشگاه ها نباشد؟

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود شروع کننده درگیری‌ها هواداران سپاهان بوده‌اند و صندلی‌های ورزشگاه را شکستند و پرتاب کردند، گفت:‌

اینطور نبوده است. هواداران ما شاید یک پانزدهم جمعیت کل ورزشگاه بودند. هواداران تیم‌های دیگر هم در نقش جهان صندلی‌ها را شکانده‌اند. البته ما این حرکات را تایید نمی‌کنیم. از هوادارانمان هم می‌خواهیم خویشتن داری کنند. ما مطمئنا در بازی نیمه نهایی جام حذفی میزبانی خیلی خوبی از پرسپولیس خواهیم داشت.

مدیرعامل سپاهان در مورد شعارهایی که علیه قلعه‌نویی داده شد و واکنش سرمربی سپاهان به این شعارها گفت:‌

او تحت فشار بود و یک عکس العمل احساس از خودش نشان داد. امیر قلعه‌نویی مربی تیم ملی کشورمان بوده است. درست نیست در مورد او اینگونه صحبت شود. شما نمی‌دانید به خاطر فحاشی‌ها او در رختکن چه شرایطی داشت که نتوانست در کنفرانس حاضر شود.

وی درمورد رای کمیته انضباطی به خاطر عدم حضور قلعه‌نویی در کنفرانس‌ها گفت:‌

به ما گفته‌اند که سرمربی تیم باید توضیحاتی را ارائه بدهد. مربی که دو ساعت تمام به او فحاشی می‌شود شرایط عادی ندارد. در مورد این قضیه امروز صحبت و نظرمان را در مورد رای اعلام می‌کنیم.

تابش در مورد غیبت خالدشفیعی در تهران گفت:

شفیعی دچار کشیدگی کشاله شده بود و نتوانست در این مسابقه همراه تیم باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «محمدرضا زنوزی مطلق» امروز – پنج شنبه ۳۰ فروردین – پیش از تمرین امروز در جمع اعضای تیم تراکتور، اظهار داشت: من در دو ماه اخیر درگیر بیماری همسرم بودم و مشکلات و کاستی‌هایی در مجموعه وجود داشت که متأسفانه حضور نداشتم. از تمامی بازیکنان، کادرفنی، سایر اعضای تیم، مدیریت باشگاه، اعضای هیأت مدیره، رسانه و کارکنان باشگاه که در مراسمات همسرم در کنار من و فرزندانم بودند، تشکر می‌کنم. شما برای ابراز همدردی با پیراهن مشکی بازی کردید که اقدام با ارزشی است. به هر حال فوتبال است. یک روز پیروز می‌شویم و روز دیگری نمی‌توانیم نتیجه مطلوب کسب کنیم. فوتبال یک رشته ورزشی متفاوتی بوده و همین غیرقابل پیش‌بینی بودنش باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

بنابر روایت رسانه رسمی باشگاه تراکتور، وی ادامه داد: جا دارد از تمامی هواداران محترم و باوفای تراکتور که همگی پای کار آمده و در مراسمات خاکسپاری، شام غریبان، ترحیم و مجلس یادبود در تهران سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. همین حضور هواداران باعث شد که مراسمات بی‌نظیری برای همسرم برگزار کنیم.

زنوزی خاطرنشان کرد: هواداران در تهران و قزوین نیز تنهایمان نگذاشته بودند. از مالک، مدیریت و هواداران تیم خوب شمس‌آذر نیز تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از تراکتور و هوادارانش داشتند و با بنده اظهار همدردی کرده و در این غم بزرگ، تنهایمان نگذاشتند.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک گفت: از مسئولان استانی و کشوری به ویژه آیت الله دکتر آل‌هاشم و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس، خانواده بزرگ بنابی به ویژه شیخ عبدالحمید بنابی، صنایع مستقر در استان و سایر استان‌های کشور، تُجّار، بازاریان، هیئات‌ حسینی، هواداران تیم‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی، شخصیت‌ها و چهره‌های مطرح ورزشی، اصحاب محترم رسانه، صفحات هواداری که یکدلی آفریدند و ... تقدیر و تشکر می‌کنم. همین حضور، حمایت و همدردی این عزیزان باعث شد مراسم همسرم به صورت بسیار باشکوه و بی‌نظیر برگزار شود. امیدوارم بتوانم برای مردم کشورم و منطقه بیش از این، مثمرثمر واقع شوم. همه جا گفته‌ام سرباز ایران هستم و سرمان را به عنوان یک سرباز بلند نگه می‌داریم.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه می‌توانستیم با کسب نتایج خوب در سه بازی اخیر به صدر جدول برسیم، تأکید کرد: یکسری اتفاقات رخ داد که باعث شد نتایج آن طور که می‌خواستیم رقم نخورد. شما تمام تلاش‌تان را انجام دادید و گاهاً با یک اشتباه، برد به مساوی و باخت تبدیل می‌شود. فوتبال همین است. برخی روزها هم خوب بازی نمی‌کنیم، ولی اشتباه رقباء باعث می‌شود که دست پُر از زمین خارج شویم.

تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت

وی با تأکید بر اینکه تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت، گفت: متأسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. فوتبال در دنیا یک پدیده عجیب و بی‌نظیری است که این همه جمعیت را به استادیوم می‌کشاند. شیرینی فوتبال همین بوده و شما بهترین بازی را انجام می‌دهید، ولی برنده نمی‌شوید.

باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم

زنوزی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی، مطرح کرد: فاصله‌مان با صدر زیاد شده، ولی بازهم نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است. ناامید نیستیم و هنوز شانس داریم. خیلی چیزها در فوتبال تاثیرگذار بوده و می‌تواند نتایج را تغییر دهد. ۲۱ امتیاز دست نخورده و جام حذفی باقی مانده و باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم.

وی یادآور شد: یادم می‌آید گسترش فولاد در زمان دسته یک، پنج بازی مانده به پایان رقابت‌ها، حدود هشت امتیاز از تیم صدرنشین عقب بود. همه اعضای تیم هم قسم شده و در پنج بازی متوالی پیروز شدیم. سرانجام با تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ‌برتر بازماندیم؛ البته دو امتیاز از دیدار با نساجی مازندران طلب داشتیم که رئیس هیأت فوتبال استان مازندران، مسئول لیگ یک بود و مانع دو امتیازمان شد که در نهایت شایستگی‌های خودمان را نشان دادیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌مان را برای کسب ۲۱ امتیاز باقی مانده انجام می‌دهیم، بیان کرد: فقط کار خودمان را انجام داده و به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت ندهیم. بازیکنان بزرگی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هر مربی و کارشناس می‌گوید تراکتور دو تیم همسطح دارد. گاهاً به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از آقای خمس ایراد گرفت. ایشان هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی هم ایراد گرفت؛ چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم.

سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد

زنوزی خواستار یکدلی و هم قسم شدن اعضای تیم شد، بیان کرد: طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد. هر کدام از شما توان فنی بالایی دارید و یک نفر باید شما را هماهنگ کند تا در زمین موفق شویم. از آقای خمس به دلیل زحمات فراوانی که متحمل شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم. ایشان در بدترین زمان ممکن با نظر خودش جدا شد. آقای خمس دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد.

وی ادامه داد: هیأت مدیره و مدیرعامل گزینه‌های سرمربی‌گری را بررسی کرده و به دلیل اختلاف ساعت، شبانه‌روزی در حال مذاکره هستند. از آقای مظفری‌زاده که تیم را خوب مدیریت کرده‌اند و همچنین از آقایان نصیرزاده و اعضای هیأت مدیره همچون آقایان الیاسی، رستگارپور، انیسه و محمودزاده و سایر مدیران تیم به جهت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل دو برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند

زنوزی با بیان اینکه شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل دو برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند، گفت: تیم امسال از نظر همدلی و اتحاد قابل قیاس با هیچ کدام از تیم‌های دوران خصوصی تراکتور و گسترش فولاد نیست. آقایان خلیل‌زاده، آلوز و مظفری‌زاده در این راستا تلاش کرده‌اند و امیدوارم در پایان فصل نتایج آن را ببینیم.

وی با بیان اینکه شکست مقابل ذوب‌آهن را باید در دیدار جام حذفی جبران کنید، اظهار داشت: کار خودتان را به دور از حواشی انجام داده و تمرکزتان را حفظ کنید. کسانی موفق هستند که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند. وقتی مطالبی علیه شما نوشته می‌شود، به جای اینکه روحیه‌تان را ببازید و ناراحت شوید؛ شجاعت به خرج داده و به خودتان بیایید و در زمین توانایی‌هایتان را ثابت کنید.

مالک باشگاه تراکتور تأکید کرد: امسال خیلی خوب بودید و در چند دیدار ابتدایی و بازی با شمس‌آذر در تبریز و ذوب‌آهن در اصفهان بدشانسی آوردیم.

سال آینده بازیکنان بزرگی جذب خواهیم کرد

وی با تأکید بر اینکه سال آینده بازیکنان بزرگی جذب خواهیم کرد، گفت: چهار، پنج بازیکن ملی جذب خواهیم کرد. همان طور که سال قبل گفته بودیم امسال بازیکنان خوبی می‌آوریم، الان هم می‌گویم تیم سال بعد بهتر از تیم کنونی خواهد بود و هواداران خیالشان راحت باشد.

زنوزی خاطرنشان کرد: ما تمام بدهی‌های قبل از خودمان و زمان خصوصی‌سازی را تسویه کرده‌ایم. اکنون بدهی نداریم و به عنوان اولین تیم برای مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌ایم.

وی خطاب به اعضای تیم، گفت: از شما می‌خواهم که در هفت دیدار باقی مانده و مسابقات جام حذفی به خاطر من، زحمت‌کشان گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک و هواداران‌مان با تمرکز بالا و بیش از توان و ظرفیت تلاش کنید. با تلاش و همت کارکنان شرکت‌های تابعه دریک هزینه‌های تیم تأمین می‌شود. انشالله فردا بازی را می‌بریم و در شش بازی آینده و جام حذفی هم پیروز می‌شویم. موفقیت در هر دو جام دور از دسترس نیست. تمام تیم‌ها شانس یکسانی در جام حذفی دارند، شما بازیکنان بزرگی هستید و می‌توانید این کار را انجام دهید.

هواداران به صورت یکدل پشت تیم‌شان باشند

وی در پایان گفت: من از هواداران تشکر کرده و خواهش می‌کنم به صورت یکدل پشت تیم‌شان باشند. امسال نتایج خوبی کسب شده و سال آینده باید تیم قدرتمندتری داشته باشیم. هواداران حمایت کنند تا دل من هم آرام باشد و بتوانیم تیم بهتری نسبت به امسال بسازیم.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896754

دیگر خبرها

  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!