Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجینیو از زمان پیوستن به چلسی علی رغم دادن پاس های بی شمار، هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

طرفداری - جورجینیو، هافبک 27 ساله چلسی، در آستانه بازی حساس این تیم مقابل منچستریونایتد در روز یکشنبه، طی گفت و گویی به تشریح وظایف خود در زمین پرداخت.

به نقل از Mirror، این ملی پوش ایتالیایی که در تابستان با 57 میلیون پوند به درخواست ساری به چلسی پیوست، در اولین فصل حضور خود در خط هافبک چلسی هنوز موفق به ارسال پاس گل نشده و تنها 2 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین آمار موجب شده برخی به انتقاد از عملکرد هجومی این بازیکن بپردازند. او در گفت و گویی با Sky Italia گفت:

در ایتالیا سبک بازی تاکتیکی تر و در اینجا (انگلیس) فیزیکی تر است. وظیفه من؟ کمک به تیم برای خارج شدن از پرسینگ حریف. از من خواسته نشده دو یا سه بازیکن حریف را جا گذاشته و گل بزنم، وظیفه من کنترل ریتم بازی در میانه میدان است.

هر دو تیم چلسی و منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیاز مبرم به پیروزی دارند. از طرفی منچستریونایتد طی 9 بازی گذشته خود متحمل 7 شکست شده و در شرایطی بحرانی به سر می برد. به عقیده جورجینیو چلسی باید در این بازی هجومی ظاهر شود:

ما باید تا جای ممکن موقعیت ایجاد کنیم. تنها با ایجاد موقعیت می توانیم به گل برسیم. در سه بازی آینده که مانند فینال است به مهاجمان خود نیاز داریم. بازی دشواری در اولدترافورد خواهد بود، ولی ما آماده خواهیم بود. برای کسب رتبه چهارم به این پیروزی نیاز داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت