Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره شیلیایی بارسلونا همچنان رکورد قهرمانی هایش در مسابقات لیگ را بهبود می بخشد.

طرفداری - پس از کسب عنوان قهرمانی سری آ و بوندسلیگا، آرتورو ویدال این بار موفق شد در لالیگا نیز قهرمانی را تجربه کند.

آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسلونا به همراه این تیم قهرمان فصل 2018/19 لالیگا شد، تا برای هشتمین فصل متوالی قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چهار قهرمانی متوالی به همراه یوونتوس در سری آ (2012-2015) و سه قهرمانی متوالی به همراه بایرن مونیخ در بوندسلیگا (2016-2018)، ویدال موفق به کسب قهرمانی به همراه بارسلونا در لالیگا شد.

بدین ترتیب پس از جورجو کیه لینی، آندره آ بارتزالی و جانلوییجی بوفون، آرتورو ویدال نیز موفق شد در تمامی هشت فصل گذشته رقابت های لیگ، عنوان قهرمانی را کسب نماید.

لازم به ذکر است زلاتان ابراهیموویچ نیز طی سال های 2004 تا 2011 به همراه آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا و میلان موفق به کسب هشت عنوان قهرمانی متوالی لیگ شد، هر چند دو عنوان قهرمانی وی به همراه بیانکونری به دلیل کالچوپولی پس گرفته شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • ببینید | رقص جالب عموپورنگ به همراه امیرمحمد در پارک؛ این کمره یا؟
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا