Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه  اصفهان را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای برخی از کشور‌های اسلامی را در تجاوز اسرائیل به فلسطین شاهد هستیم

امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دو عامل باعث خشونت و خوی ددمنشی اسرائیل در منطقه شده است که این عوامل حمایت‌های دولت‌های غربی و بی عملی برخی از دولت‌های اسلامی منطقه است.

وی افزود: آمریکا سالیانه سه میلیارد دلار کمک بلاعوض به اسرائیل می‌کند و تسهیلات مورد نیاز اسرائیل از آمریکا تامین می‌شود و حمایت‌های رسانه‌ای از دیگر موضوعات مورد حمایت آمریکا از اسرائیل است.

امیر اکرمی‌نیا مدعیان دروغین حقوق بشر را دولت‌های غربی‌ها خواند و افزود: بیش از بیست هزار زن و بچه در شش ماه اخیر به شهادت رسیده اند ولی ابزار‌های رسانه‌ای آنها برای آزادی زنان در ایران به اخبار کذب می‌پردازند و این از عجایب روزگار است که ادعا‌ها با عمل متفاوت است.

این مقام مسئول با اشاره به خیانت کشور‌های اسلامی در مسئله فلسطین اظهار داشت: متاسفانه ردپای برخی از کشور‌های اسلامی را در تجاوز اسرائیل به فلسطین شاهد هستیم و این کشور‌ها به خاطر حفظ منافع خود از برقراری ارتباط با اسرائیل سر باز نمی‌زنند و این سبب شده است خوی وحشی گری اسرائیل ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کشور‌های اسلامی این را بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و متاسفانه این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند و علی رغم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، این کشور‌ها دست از حمایت از اسرائیل برنمی‌دارند.

امیر اکرمی‌نیا به پایداری مردم غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین در شش ماهه گذشته مقاومت را به معنای واقعی تعبیر کردند و نتیجه این مقاومت دادن شروط به اسرائیل برای اجرای آتش بس است و نتیجه دیگر این مقاومت پاشیدن این رژیم از درون است که اعتراضات مردمی خود اسرائیلی‌ها و استعفای پی در پی عوامل این رژیم می‌باشد.

وی افزود: امروز این خوی درندگی اسرائیل صدای آزادی خواهان و حامیان انسانیت در دنیا را بلند کرده است و متحدان دائمی اسرائیل را به فکر فرو برده است و تشکیل دولت فلسطینی را برای آنها کلید زده است.

امیر اکرمی نیا در پایان گفت: راه مقاومت تنها مسیر نجات فلسطین است و این راه را مردم فلسطین انتخاب کرده اند و نشانه‌های این پیروزی با توجه به ترویج فرهنگ مقاومت در سراسر جبهه مقاومت، قطعا بدست خواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم
  • ردپای برخی از کشورهای اسلامی در تجاوز اسرائیل به فلسطین مشهود است
  • ردپای برخی از کشورهای اسلامی در تجاوز رژیم اسراییل به فلسطین
  • توزیع ۳۳ هزار افطاری در اصفهان توسط خیران
  • ردپای برخی از کشور‌های اسلامی را در تجاوز اسرائیل به فلسطین شاهد هستیم
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • اصفهانی‌ها نمی‌پذیرند که زاینده‌رود به رودخانه فصلی تبدیل شود/ شهرداری خانه بزرگ مردم است
  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد