Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:55:07 GMT

بمب‌گذاری در خط لوله نفتی کلمبیا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۰۹۳۳

بمب‌گذاری در خط لوله نفتی کلمبیا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، شرکت نفت دولتی «اکوپترول» کلمبیا شنبه از بمبگذاری در خط لوله «ترنساندینو» خبر داد. این هفتمین حمله به خط لوله ترنساندینو از آغاز سال جاری میلادی تاکنون است و در روستایی در استان نارینو، واقع در جنوب کلمبیا رخ داد.

 بنابر اعلام شرکت اکوپترول، این بمبگذاری منجر به شکستگی لوله و نشت نفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکوپترول در صفحه‌اش در توئیتر افزود: ”در زمان حمله، خط لوله فعال نبود و برای جلوگیری از پیامد‌های بیشتر، شیر فلکه‌های موجود در آن بخش از خط لوله بسته شد».

خط لوله ۳۰۶ کیلومتری ترنساندینو، ظرفیت انتقال روزانه حدود ۸۵ هزار بشکه نفت خام را از استان‌های پوتومایو و نارینو به بندر توماکو در حاشیه اقیانوس آرام دارد.

شرکت نفت دولتی اکوپترول با محکوم کردن این اقدام غیرقانونی اعلام کرد ”این حملات، مردم را به خطر می‌اندازد، بر محیط‌زیست و آسایش مردم تاثیر می‌گذارد.“

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی