Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:11:48 GMT

وضعیت مالکیت تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۰۶۹

وضعیت مالکیت تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام پس از هفته‌ها کش و قوس بر سر مالکیت امتیاز نماینده ورزش قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، وضعیت مالکیت این تیم مشخص شد و تیم فوتسال سوهان محمد سیما بار دیگر در اختیار رسول قلی زاده قرار گرفت.

رسول قلی زاده و سید امیر آقایی طی هفته‌های اخیر مدعی مالکیت امتیاز این تیم و اداره امور آن بودند که اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان قم برای حل این معضل اقدام به تشکیل جلسات و گرفتن برنامه و مستندات از طرفین کردند که در نهایت مقرر شد تیم سوهان محمد سیما همانند سال گذشته در اختیار متولی اخیرش قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس موضوع مالکیت امتیاز تیم سوهان محمد سیما برای همیشه حل شد و رسول قلی زاده مالک این تیم است. توافق دو جانبه و شخصی بین قلی زاده و آقایی سبب شده آقایی از ادعای خود مبنی بر در اختیار داشتن امتیاز این تیم صرف نظر کند.

این توافق شنبه شب در هیئت فوتبال استان قم با حضور مسئولان مرتبط نهایی و اعلام شد. بدین ترتیب با رفع بلاتکلیفی نماینده قم در لیگ فوتسال پیش بینی می‌شود تمرینات این تیم برای حضور در لیگ برتر فوتسال ایران به زودی آغاز شود.

کد خبر 4601992

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال قم لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه‌نویی ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را برابر ترکمنستان در دور چهارم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص کرد که به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قائدی و مهدی طارمی.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • «سید محمد حسینی‌پور» عضو شورای اسلامی شهر اردکان شد
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»